جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 مرداد 1395     
استراتژی های جدید مترو و راه آهن در شمال شرقی انگلیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شمال شرقی انگلستان استراتژی مترو و راه آهن محلی را تایید کرده است که 1 بیلیون پوند از سرمایه برنامه ریزی شده برای متروی Tyne & Wear و خدمات حمل و نقل در خط اصلی طی 20 سال آینده را شامل می شود.

 

قرار است سازمان حمل و نقل منطقه ای Nexus تا پایان سال جاری یک طرح تجاری دقیق را ارائه دهد که در کنار به روز رسانی پیش نویس استراتژی متروی 2014 آن دریافت خواهد شد. در حال حاضر Nexus مسیری 78 کیلومتری از زیرساخت های مخصوص مترویی بین Newcastle تا Tyne دارد اما از سال 2002 زیرساخت های آن با راه آهن ملی به اشتراک گذاشته شده اند و قطارهای محلی نیز از آن ها عبور می کنند.

پیشنهاد سرمایه گذاری سازمان حمل و نقل شمال شرقی انگلستان شامل تعدادی طرح توسعه بالقوه برای شبکه های مترویی است. این سازمان اعلام کرده که برخی مسیرهای ریلی بی استفاده یا کم تر استفاده شد وجود دارند که در Northumberland، Durham و Tyne & Wear کشیده شده اند و دارای پتانسیل احیا برای خدمات حمل و نقل بومی هستند.

سازمان حمل و نقل شمال شرقی انگلستان تمایل دارد واحد مدیریت ریلی شمال شرقی را توسعه داده و بر راه آهن بومی و خدمات مترویی به طور هم زمان نظارت کند.

دیگر برنامه های این سازمان شامل توسعه ایستگاه های جدید در مسیرهای کنونی و جایگزینی ناوگان کنونی قطارهای دو واگن مترو است که از سال 1980 و با افتتاح شبکه به کار گرفته شده اند. هزینه این طرح حدود 300 میلیون پوند پیش بینی شده است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: