جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
معاون شهردار تهران در مراسم رونمایی از 200 تاکسی پاک تاکید کرد
تاکسیرانی یکی از اولویت های اصلی سازمان حمل و نقل و ترافیک است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران در مراسم رونمایی از 200 تاکسی هیوندای اکسنت، گفت: به جهت ارائه خدمات مطلوب تر از شركت های خصوصی در بحث ورود تاكسی های مدرن حمايت می كنيم.

 

مازيار حسينی، معاون حمل و نقل ترافيك شهرداری تهران اظهار داشت: موضوع تاكسيرانی يكی از اولويت های كاری حمل و نقل ترافيك است.

حسينی با تأکید بر اینکه از شركت های خصوصی در زمينه ورود تاكسی های مدرن حمايت می كنيم، تصریح کرد: شركت های خصوصی بايد تعداد تاكسی ها را افزايش دهند و در این زمینه هر كاری از دست ما بر آيد انجام می دهيم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر تهران 80 هزار تاكسی تردد می کند، افزود: معتقدیم رانندگان تاكسی ها در جامعه بايد معلم رانندگی باشند به همین دلیل اکثر تاکسیرانان دوره های علمی کاربردی را گذرانده اند و برای ارتقای فرهنگ و رفتار تاکسیرانان این موضوع به جدیت پیگیری می شود.

حسينی بیان داشت: در افق چهار ساله برنامه هایی اندیشیده شده تا حدودی مشکل معیشتی این قشر زحمت کش برطرف شود.

وی با اشاره به اخذ كرايه تاكسی بيشتر به دليل روشن كردن كولر، گفت: دريافت هرگونه وجه اضافی به دليل روشن كردن كولر تخلف است و همكاران ما در صورت هر گونه گزارش يا مشاهده ای، با راننده متخلف برخورد خواهند كرد.

معاون شهردار افزود: روشن نكردن كولر از سوی راننده تاكسی ممکن است دلايل خاصی داشته باشد از جمله اینکه در اين گرمای 40 يا 50 درجه و بعضی از مسيرها سيستم ماشين توان روشن بودن كولر را ندارد.

حسينی در خاتمه گفت: ورود 200 دستگاه تاكسی مدرن و در مقابل از رده خارج شدن 200 دستگاه تاكسی فرسوده، می تواند در كاهش آلايندگی نقش بسزايی داشته باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: