جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
مازیار حسینی در دیدار مستقیم با شهروندان مطرح کرد
500 دستگاه اتوبوس جدید تا پایان مهر ماه به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه 1888حضور پیدا کرده و به سوالات و دغدغه های مردم پاسخ داد.

مازیار حسینی در این دیدار با اشاره به تاثیر وضرورت سامانه 1888 و 137 و نقش مهمی که در ارتباط دوسویه مردم وشهرداری ایفا می کنند گفت: اگر ما به عنوان یک نهاد اجتماعی خود را می ستایم باید باور کنیم هیچ نهادهای اجتماعی بدون تعامل دوسویه شکل نمی گیرد بنا براین دیدار با شهروندان فرصت خوبی است تا بازخورد زحمات همکاران دریافت کرده و همچنین به نقایص و مشکلات احتمالی را شنیده وبه آن ها رسیدگی کنیم .

وی تاکید کرد: سامانه 137 و 1888 تنها یک سامانه نیست بلکه در حقیقت دو سازمان تحت این عنوان فعالیت می کنند.

حسینی با اشاره به استقبال شهروندان از این دوسامانه گفت: خوشبختانه آمارها و تحلیل ها نشان می دهد مردم به این سامانه ها اطمینان کردده و این دوسامانه نقطه تعامل خوبی را  با شهروندان به وجود آورده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود:خوشبختانه متوجه شدیم پیام های مردم ازجنبه شخصی و انفرادی به موارد عمومی تر و اجتماعی تر مبدل شده واین موضوع طبق علاقه شهروندان به شهر افزایش نبوغ اجتماعی رانشان می دهد.

وی با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در این جلسه گفت: بحث حمل ونقل عمومی و ایجاد ایستگاه های اتوبوس در برخی نقاط  یکی از دغدغه های مطرح شده در این دیدار بود.

حسینی با وعده افزایش و بهبود ناوگان حمل و نقل  عمومی گفت:500 دستگاه اتوبوس جدید تا پایان مهر ماه به ناوگان اتوبوس رانی اضافه می شود. وی همچنین تاکید کرد: امروز از 200 دستگاه تاکسی تاج رونمایی خواهدشد.

به گفته حسینی، مشکلات بین پیمانکاران و کارگران از جمله دیگر دغدغه های بود که مردم در میان گذاشتند.وی با تاکید بر این که حقوق و مزایایی کارگران باید در اولویت پیمانکاران قرار بگیرد گفت: امیدوارم پیمانکاران به این موضوع توجه کنند که حقوق کارگران خط قرمز تلقی می شود و باید قبل از پایان ماه پرداخت شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: