جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
رسوایی اخلاقی همسر «ترامپ»

مجله نیویورک پست آمریکا در صفحه اول تازه ترین شماره خود عکس برهنه همسر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.

العالم: این مجله اعلام کرد که عکس میلانیا مربوط به سال 1995 که در یک هفته نامه فرانسوی خاص مردان منتشر شده است.
 
نیویورک پست متعلق به روپرت مرداک سرمایه دار معروف، روی جلد شماره جدید که یکشنبه منتشر شد در کنار باز نشر عکس عریان همسر ترامپ نوشت که عکس بانوی اول احتمالی آمریکا که تاکنون ندیده اید.
 
دراین شماره نیویورک پست عکس های دیگری هم از همسر ترامپ منتشر شده است.
 
مدارک رسوایی همسر ترامپ درشرایطی منتشر می شود که ترامپ اسفند ماه سال قبل تد کروزسناتور جمهوری خواه و رقیب خود درانتخابات درون حزبی برای ریاست جمهوری آینده آمریکا را تهدید کرده بود مدارکی درباره همسرش افشا خواهد کرد.
 
تنش میان این دو هم حزبی پس از آن آغاز شد که یک گروه سیاسی هوادار کروز، تبلیغی متعلق به همسر ترامپ را منتشر کردند که او را برهنه نشان می‌دهد. از این رو ترامپ تهدید کرد که آبروی همسر کروز را خواهد بود.
 
در فیلم عکسی که همسر ترامپ را برهنه نشان می‌دهد، نوشته شده است: «این میلانیا ترامپ است، بانوی اول آینده، یا این‌که می‌توانید روز سه‌شنبه کروز را انتخاب کنید».
 
ترامپ درآن زمان اعلام کرد که کروز عامل انتشارعکس همسر او بوده است؛ اما گروه «میک آمریکا اوسم» که عکسها را منتشر کرده، می‌گوید که این اقدام با هماهنگی کمپین تبلیغاتی کروز نبوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: