جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 مرداد 1395     
معابر منطقه 19 با صرف بیش از 20 هزار تن آسفالت بهسازی شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران منطقه 19 گفت: از ابتدای سال جاری، 20 هزار و 600 تن آسفالت برای بهسازی معابر اصلی و فرعی و تردد بهتر استفاده شده است.

 

شهنام جوادیان با اعلام این خبر افزود: از این مقدار  بیش از 4 هزار تن آسفالت نیز برای لکه گیری  و 300 تن جهت مرمت نوار حفاری استفاده شده است.

وی ادامه داد: به منظور روکش آسفالت معابر داخلی منطقه  از جمله بلوار شقایق، پل و میدان لطیفی، خیابان های بخشنده، سهیل،اناری و عزتی، شهرک سید احمد خمینی و ... بیش از 15 هزار و 600تن آسفالت استفاده شده است.

جوادیان همسطح سازی دریچه را از دیگر فعالیتهای این حوزه در سال جاری خواند و گفت: این اقدام با هدف عبور و مرور راحت تر شهروندان در سطح منطقه انجام شده است.

این مسئول به فعالیتهای این حوزه در سطح بزرگراه ها اشاره و بیان کرد: در زیرگذر بزرگراه خلیج فارس ( اولین زیرگذر بعد از ورودی گلریز) فعالیت مرمت آسفالت و ترمیم دیوار پیرامونی در حال اجرا است.

همچنین در اتوبان خلیج فارس کنار پارک افرا (ورودی به آزادگان) اصلاح هندسی در قالب آسفالت و جدول گذاری صورت گرفته است.

 جوادیان در بخش دیگر ی از پیشرفت 80 درصدی ساخت مرکز معاینه فنی خودرو کنار بوستان آموزشی ترافیک خبر داد و افزود: این آین مرکز در خیابان شکوفه واقع شده بود که با اتمام ساخت مرکز جدید جنب بوستان ترافیک به آنجا انتقال می یابد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: