جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 مرداد 1395     
برنامه جدید برای توسعه ریلی در شمال شرقی انگلیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان North East Combined Authority استراتژی جدید مترو و راه آهن را تایید کرد که به منظور ارتقای سفرها و آغاز توسعه شبکه ریلی محلی در شمال شرقی انگلستان طراحی شده است.

 

این استراتژی جدید شبکه ای از خطوط ریلی بلا استفاده یا در حال فعالیت در شمال شرقی انگلستان را شناسایی می کند که می توانند از خدمات بهتر و جدیدتر بهره ببرند. هم چنین این استراتژی سرمایه گذاری جدیدی بیش از 1 بیلیون پوند را به خود اختصاص خواهد داد.

یکی از اعضای NECA در مورد این استراتژی اظهار داشت: "ما استراتژی خوش بینانه ای را برای توسعه شبکه ریلی محلی تصویب کرده ایم که با سرمایه گذاری های مداوم، توسعه و ارتقایی این سیستم متروی مشهور جهانی و نمادین همراه خواهد بود."

وی افزود: "ما موقعیتی تجاری برای سرمایه گذاری های عظیم در مترو و راه آهن بومی ایجاد کرده ایم تا ارائه خدمات به مسافران بهبود یافته و گزینه های حمل و نقل پاک تر، سبزتر و جذاب تری ایجاد شود. راه آهن محلی مزایای اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد اما ما به توسعه این مزایا در محل های جدید نیاز داریم. به همین منظور تامین بودجه برای ناوگان جدیدی از قطارهای مترو برای توسعه راه آهن محلی و ارائه خدمات بهتر ضروری است."

این استراتژی امکان استفاده مجدد از مسیرهای ریلی محلی که مدت کوتاهی فعال بوده اند را فراهم می سازد. این استراتژی هم چنین مسیرهایی را شناسایی می کند که باید خدمات آن ها بهبود یابد.

هم چنین این استراتژی توسعه راه اهن محلی را با سرمایه گذاری برای ناوگان جدید مترویی مرتبط می سازد. قطارهای مترویی مدرن می توانند عملکردی بهتر و فراتر از سیستم های برقی سنتی داشته باشند.

بر اساس این استراتژی قطارهای مترویی جدید با هزینه ای در حدود 550 میلیون پوند جایگزین ناوگانی می شوند که از سال 1980 به خدمت گرفته شده اند. گمان می رود زمان بهره برداری از این ناوگان جدید اوایل دهه 2020 باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: