جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 مرداد 1395     
دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه کارکنان شهرداری پایتخت برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه کارکنان شهرداری پایتخت گفت: توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در میان کارکنان در اولویت برنامه هایمان قراردارد.

 

سیدجعفر تشکری هاشمی، با بیان اینکه جشنواره قرآنی تربیت و تعالی با استقبال بسیار خوب کارکنان مدیریت شهری تهران مواجه شده است، افزود: خوشبختانه در این دوره شاهد حضور چشمگیر بانوان شاغل و فرزندان آنان نیز بوده ایم.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره در هفته آخر شهریور ماه و با معرفی نفرات برتر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره از ابتدای شهریورماه در بخش‌هایی همچون تلاوت، تحقیق و ترتیل،حفظ، قرائت اذان ویژه کارکنان، همسران و فرزندان زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال آنها آغاز خواهد شد. همچنین حفظ سوره‌های کوتاه برای کودکان در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی یکی از اهداف برگزاری دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی را توجه به آموزه های قرآنی در محل کار عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری تهران به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده کارکنان نیز تأکید ویژه دارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این جشنواره گام بزرگی در جهت شناسایی استعدادهای قرآنی کارکنان و خانواده های آنان بر خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در دوره اول برگزاری جشنواره با اطلاع رسانی که صورت گرفت؛ توانستیم قاریان بین‌المللی و حافظان قرآنی عزیزی را در بین کارکنان شهرداری پایتخت شناسایی کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: