جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 4 مهر 1393     
با اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها میزان استقبال از ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یافت

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت :  با اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها میزان استقبال از ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یافت و به نظر می رسد امسال بیشترین استقبال توسط همشهریان از ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.

شهرام جباری زادگان در گفتگو با شهرداری نیوز با اشاره به افزایش 25 درصدی سفرهای روزانه تهران از مهرماه ، افزود : تا پیش از آغاز مهرماه  حدود 16 میلیون سفر در تهران صورت می گرفت که با شروع مهر حداقل 4 میلیون سفر به تهران اضافه شده و حدود 20 میلیون سفر در تهران رسیده است که  بخش قابل توجهی از این سفرها ، سفرهای آموزشی است که بار حمل و نقل عمومی اضافه می کند.

وی همچنین با اشاره  از ارائه کارت بلیط هایی با 50 درصد تخفیف به دانش آموزان و دانشجویان گفت : ضریب بالای استفاده دانش آموزان و دانشجویان از ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو باعث شد تا  شهرداری تهران 50 درصد تخفیف برای استفاده این افراد از ناوگان حمل و نقل عمومی تهران را قائل شود.

وی تاکید کرد : کارت بلیط هایی که 50 درصد تخفیف دارند در همه بخش های حمل و نقل از اتوبوس عمومی از بخش خصوصی ، بی ار تی  و مترو و در کلیه  ایستگاههای قابل استفاده است و به همین جهت به نظر می رسد امسال استقبال از حمل و نقل عمومی از هر سال بیشتر شود.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردای تهران در ادامه از برخی اقدامات این معاونت در راستای رفتارهای رانندگی و فرهنگ ترافیک خبر داد و تصریح کرد : مجموعه اقداماتی که در خصوص رفتارهای رانندگی و فرهنگ ترافیک در دستور معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته است که البته تمرکز این رفتارها غالبا در دانش اموزان مقاطع ابتدایی و مهد کودک ها خواهد بود.





درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: