جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 مرداد 1395     
اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت : طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی با هدف جلوگیری از فعالیت غیرقانونی و فاقد مجوز این خودروها با همکاری سازمان‌ تاکسیرانی‌ کشور ، ستاد حمل و نقل سوخت و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می شود .

امیر جعفرپور اظهار داشت : اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی تا حد زیادی موجب کنترل و کاهش آمار جرایم ارتکابی از سوی این خودروها در جامعه شده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافربرهای شخصی در سراسر کشور مجوز مسافربری را اخذ کرده اند و فعالیت شان قانونمند شده است ، با آن دسته از مسافربرهای شخصی که به هر دلیلی موفق به اخذ مجوز لازم برای فعالیت قانونی در چرخه حمل و نقل عمومی نشده‌اند ، به طور جدی برخورد می شود .

وی تصریح کرد : پلیس راهنمایی و رانندگی کلیه مسافربرهای شخصی بدون مجوز را جریمه می کند و البته طبق قانون جدید جرایم رانندگی مبلغ این جریمه نیز مانند سایر تخلفات افزایش می‌یابد .

وی با توجه به قالب استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهرها گفت : فرهنگ سازی ، آموزش و تغییر رفتار شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ارتقا ناوگان حمل و نقل عمومی کمک می کند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور افزود : این سازمان در تلاش است تا ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی نوسازی گردد تا بتواند خدمات خود را با کیفیت بالاتری به شهروندان ارائه دهد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: