جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 3 مهر 1393     
محدودیتهای ترافیکی پایان هفته

فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام آخر هفته را با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 2 الی 5 مهرماه اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهورمحدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ایام آخر هفته را با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 2 الی 5 مهر ماه اعلام کرد:

- تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 2 مهر الی ساعت 24 روز شنبه مورخ 4 مهر در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه مورخ 4 مهر الی 3 بامداد روز شنبه مورخ 5 مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 روز جمعه مورخ 4 مهر الی 3 بامداد روز شنبه مورخ 5 مهر با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزبن)  به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

-تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6الی 24روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  مورخ 2،3 و 4 مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

- تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از  ساعت 6الی 24روز جمعه  مورخ 4 مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

- رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری بعمل می آید.

- رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: