جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 مهر 1393     
بهره برداری از محل جدید نمایشگاه بین المللی تهران در موعد مقرر

 به گزارش گروه  عمران شهری شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: پروژه احداث محل جدید نمایشگاه بین المللی تهران در مجموعه شهر آفتاب باید طبق برنامه زمان بندی شده پیش رفته و در موعد مقرر بهره برداری شود.

"سید دادوش هاشمی" در بازدید از شهر آفتاب و پروژه احداث محل جدید نمایشگاه بین المللی تهران بیان کرد: پروژه شهرآفتاب و محل جدید نمایشگاه بین المللی تهران از پروژه های عظیم و ماندگار در کلانشهر تهران محسوب می شود که مدیریت شهری به جدیت اجرای آن را دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه، باید در فاز نخست 35 هزار مترمبع از فضای نمایشگاهی در شهر آفتاب به بهره برداری رسد تاکید کرد: شهرداری تهران منابع مالی و نیازهای ساخت نمایشگاه بین المللی تهران را تامین کرده تا در زمان مقرر به بهره برداری رسد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ساخت محل جدید نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب را از نیازهای جدید پایتخت دانست و گفت: با توجه به مشکلات عدیده ای که فعالیت نمایشگاه بین المللی تهران در محل فعلی (ولنجک) دارد، بهره برداری از محل جدید در شهرآفتاب ضروری به شمار می رود و پتانسیل بسیار خوبی برای پایتخت کشور است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه بین المللی تهران باید امکانات جانبی آن نظیر راههای دسترسی، خط مترو و ... نیز آماده بهره برداری باشد ابراز امیدواری کرد نمایشگاه بین المللی جدید تهران فرصت های تازه ای را پیشروی توسعه تهران قرار دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: