جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
توسعه حمل و نقل عمومی با لغو تحریم ها امکان پذیر است

به گزارش شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات 8 ساله شهرداری تهران در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی اظهار داشت : متاسفانه دولت گذشته در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی عملکرد نامناسبی از خود بر جای نهاد.

سید حسن علوی افزود : شاهد این بودیم که در پی اختلافات دولت دهم با شهرداری تهران برخی از تعهداتی که مقرر بود در امر توسعه حمل و نقل عمومی انجام پذیرد با تاخیر انجام شد و برخی دیگر نیز محقق نشد .

نماینده مردم  سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی در تهران امری ضروری است تصریح کرد : علی رغم ضرورت این امر هیچگونه توافقی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی در ادامه به سوخت های غیر استاندارد مصرفی خودروهای کشور اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایطی که به واسطه استفاده از سوخت های غیر استاندارد بوجود آمده است باید از سیستم های نوین برای این استاندارد سازی سوخت استفاده نمود و در راه بهینه سازی مصرف سوخت گام برداشت .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به طرح انتقال پایتخت سیاسی از تهران به شهر دیگر اشاره کرد و اظهار داشت : وضعیت وخیم تهران به لحاظ آلودگی هوا و آلودگی صوتی موجود همچنین کاهش کیفیت سطح زندگی در این شهر منجر به چنین تصمیم گیری هایی شده است .

سید احسن علوی با اشاره به توسعه خطوط ریلی عنوان کرد : هر اقدامی که منجر به تسهیل حمل و نقل عمومی گردد قطعا به ساماندهی شرایط کنونی تهران کمک خواهد کرد .

به گفته نماینده مردم  سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد دولت جدید از هماهنگی بیشتری نسبت به دولت دهم برخوردار است و معیارهای منطقی را در پیش رو دارد لذا امید می رود پس از لغو تحریم ها واصلاح بودجه در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی گاه های موثری برداشته شود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در انتها با اشاره به ضرورت تقلیل اعتبار معاینه فنی گفت : معاینه فنی خودروها بخصوص خودروهای سنگین که دودزا هستند امری ضروری است و انتظار می رود هر چه سریعتر در خصوص کاهش اعتبار معاینه فنی از 5 سال به 2 سال اقدامات لازم صورت گیرد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: