جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
نوسازی و بهسازی 137 مدرسه

 به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 18 از نوسازی و بهسازی 137 مدرسه سطح منطقه خبر داد و گفت : تمامی معابر منتهی به مدارس خط کشی، ایمن سازی و علائم گذاری شده اند .

وحید نوروزی با بیان اینکه 64 هزار دانش آموز در منطقه 18 صبح فردا روانه مدرسه می شوند، اظهار کرد: 5هزار دانش اموز سال اولی در مدارس منطقه 18 امسال تحصیل را آغاز می کنند که از امروز همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها در مدارس، اهدای گل به این دانش اموزان هم انجام شده است .

شهردار منطقه 18 با بیان اینکه نوسازی، ایمن سازی و رسیدگی به وضعیت عمرانی و زیباسازی مدارس سطح منطقه از ابتدای شهریورماه آغاز شده است، تصریح کرد: 137 مدرسه منطقه 18 مورد بازبینی قرار گرفته و هر کدام از مدارس که نیازمند فعالیت عمرانی، نوسازی و زیباسازی بود، ساماندهی شده است.

به گفته نوروزی معابر منتهی به تمامی مدارس سطح منطقه، ایمن سازی شده است. به طوری که خط کشی ها و نشانه گذاری های احتیاط و عبور دانش آموزان نیز در حوالی مدارس نصب شده است. در عین حال لکه گیری آسفالت و جدول گذاری در معابر منتهی به مدارس نیز صورت گرفته است .

شهردار منطقه18 با بیان اینکه به منظور ساماندهی مدارس سطح منطقه فعالیت های عمرانی در دو دسته شامل فعالیت در داخل مدارس و فعالیت در سطح معابر منتهی به مدارس انجام شده، گفت: 5هزار و چهارصد مترمربع ایزوگام، 8هزار و دویست و پنجاه متر آسفالت محوطه مدارس و 3مورد مرمت سرویس بهداشتی صورت گرفته است. درعین حال 137مورد لگه گیری، اصلاح نهر و جدول، ساماندهی پیاده روها و ترمیم دریچه های سطح خیابان های منتهی به مراکز آموزشی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه جان پناه های عبور ایمن در معابر منتهی به مدارس نصب شده، خاطرنشان کرد: 15 نقطه پرتردد منطقه 18 شناسایی شده تا به منظور ساماندهی وضعیت ترافیک در ساعات بازگشایی و تعطیلی مدارس اقدامات لازم انجام شود. در همین راستا نیز مقرر شد چندین دستگاه اتوبوس به صورت دپو در محدوده های مذکور مستقر شوند.

نوروزی با تاکید بر اینکه تمامی ناوگان عمومی منطقه 18 اعم از اتوبوس ها و تاکسی ها با تمام ظرفیت به دانش آموزان خدمات رسانی می کنند، اظهار داشت: 35 دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی منطقه 18 در دست بازسازی است که تاکنون 25 دستگاه آن بازسازی شده و تا پایان مهر ماه تمامی 35 دستگاه بازسازی خواهند شد.

وحید نوروزی از اهدای 60 میلیون بن شهروند به دانش آموزان منطقه 18 خبر داد و گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه بن ها دراختیار دانش آموزان قرار گرفته است تا برای تهیه مایحتاج مدرسه محصلان کمتر با مشکل مواجه باشند. در عین حال 40 میلیون تومان بن دیگر نیز در قالب طرح 888 ستاره مهر به دانش آموزان منطقه 18 اهدا خواهد شد .

وی در توضیح بیشتر افزود: این طرح درواقع طرح گلریزان توسط کارکنان شهرداری منطقه و از بودجه شخصی بوده که به 888دانش آموز نیازمند تعلق خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: