جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
حضور قالیباف در خانه ملت به منظور تبادل نظر و تجربیات است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، نایب رئیس دوم کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان تعاملات شهردار تهران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار مطلوب است، گفت: در حال حاضر که بیش از 2 سال است از عمر مجلس نهم می گذرد، در هر مقطعی که نمایندگان احساس کردند باید نشستی با دکتر قالیباف داشته باشند، این امر محقق شده است.

محمدابراهیم رضایی با بیان اینکه نشست های برگزار شده با مسئولان مدیریت شهری و بخصوص شهردار تهران کاملا دوستانه، صمیمانه و به دور از غرض ورزی های سیاسی برگزار می شود، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در بحث تعامل با شهرداری و شورای شهر تهران هیچ مشکلی نداشته و ندارد. به عبارت ساده تر روابط شهرداری تهران و مجلس  در بهترین سطح تعاملات قرار دارد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری کمک مدیریت شهری در طرح انتقال پایتخت گقت: در این بحث نظرات و نگاه های دوستان در مجموعه شهرداری که از طریق معاون پارلمانی شهردار تهران ارائه شد، بسیار جامع و تاثیرگذار بوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه ای که قرار است در آینده ای نزدیک میان اعضای این کمیسیون با شهردار تهران برگزار شود نیز خاطرنشان کرد: این جلسه هم مانند جلسات گذشته و در همان قالب متداول با مسئولانی که در حوزه مدیریت شهری خدمت می کنند و کار و مسئولیت شان مرتبط با کمیسیون است، برگزار می شود.

محمدابراهیم رضایی درخصوص شایعاتی که اخیرا درباره حضور شهردار تهران در جلسه کمیسیون امور شوراهای مجلس عنوان می شود، تصریح کرد: این مطالب را برخی از بازیگران صحنه سیاسی عنوان کردند و بیشتر به دنبال جوسازی هستند.

وی افزود: در جلسه تصمیم گیری که در همین زمینه در هیات رییسه کمیسیون شوراها با حضور آقایان خجسته، کولیوند و بنده برگزار شد، تصمیم بر آن شد که ضرورت دارد در نیمه دوم سال جلسه ای با شهردار تهران در خصوص موضوعات مختلف داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه نیاز است که اینگونه جلسات برگزار شود تا خدمت رسانی به شهروندان بهتر انجام شود، تاکید کرد: ضرورت دارد ما از نظرات و دیدگاه های مدیریت شهری مطلع شویم و موضوعاتی که برای کمیسیون نیز مهم است را مطرح کنیم.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: