جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
ایران ،چهارمین ارتش قدرتمند جهان

 

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین روز از سفر خود به کرمان به همراه استاندار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حضور در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

محسن رضایی، در این دیدار با تاکید به نقش نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دوران دفاع مقدس، افزود: امام جمعه کرمان پشتیبان ما بودند و هر زمان که نیاز بود نیرو به جبهه ها اعزام می کردند و در زمینه کمک های مردمی نیز به جبهه و ایجاد آرامش بین مردم تاثیرگذار بودند.

در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد : دردنیای امروز بدون مجوز شورای امنیت کشوری را تحریم می کنند و کسی هم حرف نمی زند.

آیت الله سید یحیی جعفری یادآور شد: در گذشته اسرائیل خود را چهارمین ارتش مجهز جهان می دانست اما امروز ایران چهارمین ارتش جهان است و اسرائیل جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده که این بواسطه تلاش های صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید حداقل هشت سال تلاش کند تا کمبودها و نارسایی ها را بر طرف کند، گفت: دکتر روحانی تاکنون خوب عمل کرده و استاندار کرمان نیز از بدو انتخاب در زمینه های مختلف در استان موجب تحول شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: