جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
حرکت نمادین کاروان اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ در خیابان های پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از حرکت این کاروان اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ از فردا خبر داد.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و نیز نقش مؤثر شرکت واحد  اتوبوسرانی در اعزام نیروها به جبهه‌های جنگ اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع کاروان نمادین اعزام نیرو به پاس گرامی داشت رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان در سطح شهر به حرکت در خواهد آمد.

وی آغاز حرکت این کاروان را 8:30 صبح از میدان تجریش به سمت میدان ولی عصر (عج) عنوان کرد و افزود: حرکت این کاروان‌ تنها منحصر به فردا نبوده بلکه در طول هفته شاهد حرکت این کاروان در نقاط مختلف شهر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد  اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه به باز سازی و آرایش رزمی اتوبوس‌های قدیمی 2طبقه، موتور سیکلت‌ها و نیز سایر ادوات مورد استفاده در جبهه در این کاروان اشاره و تصریح کرد: پرسنل بسیج سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران نیز در قالب فرماندهان این کاروان‌ها، هشت سال دفاع مقدس را به تصویر خواهند کشید.

سنندجی با عنوان  این که این حرکت نمادین توأم با پخش سرودهای حماسی دوران دفاع مقدس است خاطرنشان کرد:‌الگوبرداری سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در سال گذشته بیانگر تأثیر پذیری این اقدام بوده که امیدواریم در دومین سال اجرا نیز مورد استقبال قرارگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: