جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 برای اول مهر

به گزارش شهرداری نیوز ،قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آماده باش این منطقه برای اولین روز مهر ماه و بازگشایی مدارس خبر داد.

اصغر عطائی با اشاره به این خبر گفت: بیش از 250 عنوان فعالیت از 11 شهریور تاکنون، در حوزه های مختلف شهری منطقه 20 انجام شده است تا دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، سال تحصیلی جدید را با  بهترین شرایط امنیتی و در آسایش کامل، آغاز کنند.

عطائی به ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی و معابر منتهی به مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: کارشناسان حوزه ترافیک با همکاری پلیس راهور در روزهای ابتدایی مهر در آماده باش هستند تا با تعدیل بار ترافیکی تحمیلی، خللی در رفت و آمد سرویس مدارس ایجاد نشود.

 وی با اشاره به رفع سدمعبرو مزاحمت های شغلی در اطراف مراکز آموزشی اظهار داشت: کارشناسان فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری مهیای اجرای صدها ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشنواره های ورزشی، تورهای گردشگری، آموزش مهارت های زندگی، کارگاه های آموزشی سلامت محور و...هستند که با شروع سال تحصیلی جدید، اجرا خواهد شد.

عطائی بازپیرایی فضاهای سبز پیرامون مدارس و باغچه های درون مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر برشمرد و گفت: کارشناسان فضای سبز تمهیدات لازم برای برپایی کارگاه های آموزشی نگهداری از گل و گیاه و کاشت نهال به 2500 نفر از دانش آموزان را اندیشیده اند که علاوه بر توزیع گل های شاخه بریده و گلدان های آپارتمانی در مدارس و مراکز آموزشی انجام می شود.

 قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان گفت: فعالیت های طرح استقبال از مهر 93 در چهار بازه زمانی 11 تا 20 شهریور، 21 تا 31 شهریور، 1 تا 10 مهر و 11 تا 20 مهر طراحی شده است که اکثر برنامه های دو بازه آخر آن به نحوی است که با مشارکت دانش آموزان و اولیاء مدارس اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: