جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
گواهينامه آموزشي برای رانندگان سرويس مدارس


به گزارش شهرداری نیوز،به منظور ارتقاي ايمني دانش آموزان در سفرهاي درون شهري، رانندگان سرويس مدارس جنوب غرب تهران موظف به دريافت گواهينامه ويژه آموزشي شدند .

شهرداري منطقه 17، بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 با اعلام این خبر گفت : در جلسه مشترک ستاد استقبال از مهر شهرداري منطقه  که با اداره آموزش و پرورش و  با الويت نظارت و ساماندهي سرويس مدارس برگزار شد ، طرح ضرورت ارائه گواهينامه آموزشي به رانندگان سرويس مدارس مطرح و بررسي شد.

وی با اشاره به اقدامات اين ستاد گفت: 130 فضاي آموزشي به ويژه در مقطع ابتدايي درخواست تامين سرويس مدرسه از ما داشتند که اين مسئله در تعامل معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه با سازمان تاکسي راني پيگيري و انجام و رانندگان سرويس ها موظف شدند در دوره آموزشي نيم روزه اي شرکت کنند. همچنین در اين دوره آموزشي رفتارهاي ترافيکي و اخلاق حرفه اي به رانندگان اين سرويس ها آموزش داده مي شود. لازم به ذکر است هيچ يک از رانندگان سرويس مدارس بدون اين گواهينامه مجوز ارائه خدمات به مدارس را نخواهند داشت.

شهردار منطقه 17در پایان افزود: رسيدگي به وضعيت عمراني و ايمني مدارس همچون ترميم آسفالت، خط کشي، نرده گذاري و نصب علائم ترافيکي در محدوده منتهي به مدارس هم از ديگر مواردي است که در دستور کار ستاد بازگشايي مدارس و استقبال از مهر منطقه قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: