جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
نورپردازی مجسمه های پایتخت به منظور زیبا سازی سطح شهر صورت می پذیرد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح جامع مجسمه های تهران در دست تهیه است، گفت: اجرای پروژه نورپردازی مجسمه های شهر نیز در دستور کار سازمان زیباسازی است.

جمال کامیاب با اعلام این مطلب اظهار کرد: طرح جامع مجسمه های شهر تهران با همکاری دانشگاه ها و حمایت سازمان زیباسازی در حال تهیه است تا بر اساس این طرح جامع بتوانیم یک نقشه راه در بحث آثار حجمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وجود نقشه راه برای به کار گیری آثار حجمی در تهران موضوع بسیار مهمی است، افزود: این طرح بر اساس ویژگی های فرهنگی، جغرافیایی، اجتماعی،  اقتصادی و... هر منطقه تهیه می شود.

کامیاب اضافه کرد: پس از تهیه این طرح مشخص می شود که چه آثاری استاندارد لازم را ندارند و باید برچیده شوند یا چه آثاری کیفیت خوبی دارند و باید مورد بازپیرایی قرار گیرند و حتی نورپردازی شوند تا برای شب قابل رویت باشند.

وی تصریح کرد: به طور حتم برای نصب آثار حجمی باید به ویژگی های هر منطقه نیز توجه داشت تا این آثار به هویت این منطقه بیفزایند.

کامیاب در ادامه از نورپردازی مجسمه های شهر تهران خبر داد و گفت: این پروژه در دستور کار امسال سازمان زیباسازی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آثار حجمی شهر تهران در شب قابل رویت نیستند، اظهار کرد: بنابراین ما نیاز به نورپردازی  برای مجمسه های شهری داریم تا شهروندان بتوانند از این آثار بهره ببرند.

کامیاب اضافه کرد: شهرها به دلیل رشد فزاینده تکنولوژی نیاز دارند که رگه هایی از احساس و هنر در آنها دمیده شود تا فضای زیباتر، دلچسب تر و با نشاط تری در آنها به وجود بیاید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: