جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 شهريور 1393     
خدمات رایگان شرکت واحد اتوبوسرانی به دانش آموزان معلول تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در آستانه مهرماه از ورود 161دستگاه اتوبوس بازسازی شده و 200دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت خبر داد و گفت:خط جدید اتوبوس ویژه معلولان و سالمندان نیز از امروز در مسیر پارک لاله-پایانه افشار خدمات دهی می کند.

صبح امروز طی مراسمی بهره برداری از 88 واگن مترو تهران و حومه، رونمایی از اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ویژه افراد کم توان و معلولان و آغاز به کار اتوبوس های بازسازی شده و جدید با حضور شهردار تهران، معاون شهردار و رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران انجام شد.

پیمان سنندجی در حاشیه این مراسم گفت: فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اصلی ترین مشکلی است که امسال در آستانه مهرماه شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت با آن مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به 4 سال است که اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته ایم، افزود: اکنون بالغ بر 2 هزار دستگاه اتوبوس شهر تهران فرسوده بوده و هر ماه 75 دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان فرسوده پایتخت اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با پرداختن به آماده سازی ناوگان بخش خصوصی در آستانه مهرماه گفت: بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر تهران براساس مصوبه شورای شهر اقدامی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

سنندجی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر تهران امسال باید 450 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی با بودجه شهرداری تهران بازسازی شود، خاطرنشان کرد: امروز 161دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت می شود. این در حالیست که تا آخر آبان ماه نیز مابقی اتوبوس ها بازسازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید 450دستگاه اتوبوس به منظور ورود به چرخه حمل و نقل پایتخت خریداری شود، افزود: اکنون مراحل خریداری 200 دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری انجام شده است. به طوری که امروز همزمان با بهره برداری از 88 واگن مترو، 40 دستگاه اتوبوس جدید هم وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از افتتاح خط جدید اتوبوس ویژه معلولان و سالمندان خبر داد و گفت: خط جدید پارک لاله - پایانه افشار از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.  این خط با سه خط 9 ، 7 و 4 تلاقی داشته و با استفاده از 40 دستگاه اتوبوس تازه نفس جدید آغاز به کار خواهد کرد.

سنندجی تصریح کرد: در سال اول اجرای برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران با تزریق 450 اتوبوس به ناوگان قطعا گام موثری را برداشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه تمام دانش آموزان معلول از خدمات شرکت واحد بهره مند می شوند، گفت: سرویس رسانی به مدارس استثنایی شهر تهران اقدامی نوین است که در سال جاری در شرکت واحد صورت می گیرد.

به گفته سنندجی به محصلان 55 مدرسه استثنایی شهر تهران با 6 دستگاه ون و 25 دستگاه اتوبوس سرویس دهی رایگان صورت می گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: