جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 شهريور 1393     
ربودن یک لبنانی دیگر از سوی داعش

  فارس : افراد مسلح وابسته به گروهک تروریستی «داعش» شب گذشته یک شهروند دیگر لبنانی را در شهرک مرزی «عرسال» ربودند.

 به گزارش پایگاه خبری «العهد»، افراد مسلح فعال در عرسال شب گذشته یک شهروند لبنانی به نام «علی سکریه» را در شهرک «عرسال» واقع در نزدیکی مرزهای سوریه ربوده و به مناطق کوهستانی و ارتفاعات این منطقه منتقل کردند.

 این گزارش حاکی است که احتمال می‌رود که افراد مسلح وابسته به گروهگ تروریستی «داعش» باشند.

 افراد مسلح فعال در عرسال پیش از این نیز علاوه بر سر بریدن دو تن از اسرای ارتش لبنانی، یک شهروند دیگر شهرک عرسال را ربوده و به قتل رسانده بودند. گروهک تروریستی جبهه النصره شب گذشته نیز یکی دیگر از اسرای ارتش را به ضرب گلوله به قتل رساند.

 افراد مسلح وابسته به داعش و جبهه النصره ماه گذشته از خاک سوریه وارد لبنان شده و پس از حمله به مراکز نظامی ارتش و نیروهای امنیتی، ده‌ها تن از سربازان ارتش و نیروهای ژاندارمری را به اسارت گرفتند. افراد مسلح خواسته‌هایی از جمله آزادی تروریست‌های وابسته به خود از زندان‌های لبنان، دریافت اموال از دولت لبنان و خروج حزب الله از سوریه را شرط آزادی اسرای لبنان اعلام کرده‌اند.

 ظهر جمعه گذشته (دیروز) نیز افراد فعال در منطقه مرزی عرسال، یک کشتی ارتش لبنان را در منطقه واقع بین «المصیده» و ««وادی حمید» با خمپاره هدف قرار دادند که در جریان آن دو تن از نیروهای ارتش کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

 خبرگزاری رسمی لبنان نیز در خبری کوتاه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور با سلاح‌های سنگین، تحرکات افراد مسلح در ارتفاعات شهرک مرزی «عرسال» را هدف قرار داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: