جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 بهمن 1392     
آخرین خبر از بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی

 
فارس: مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: در آینده نزدیک و با توافق سازمان تأمین اجتماعی،ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان بدون سقف خواهد بود.

افشین مقصودی با اشاره به توسعه مراکز ارائه خدمات از سوی شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ، اظهار داشت: پس از قرارداد جدید این شرکت با بازنشستگان تامین اجتماعی، توسعه مراکز خدمات در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: حدود سه ماه پیش تعداد مراکز شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ 33 شعبه بود که در حال حاضر این تعداد به 60 شعبه رسیده است.

مقصودی خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی آغاز شده است و چنانچه مدارک و اسناد ارائه شده به آتیه‌سازان حافظ کامل باشد و به مدت یک هفته هزینه آنها پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ تصریح کرد: در حال حاضر هزینه پرداخت شده از جیب بیمه‌شدگان به حساب بانک ملت آنها واریز می‌شود که امیدواریم تمهیداتی در نظر گرفته شود تا هزینه اشاره شده به حساب بانک رفاه بازنشستگان واریز شود.

مقصودی ادامه داد: یکی از تمهیدات شرکت آتیه‌سازان حافظ گسترش بسته خدماتی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تحت عنوان خدمات بدون سقف در چارچوب مقررات است که تمهیدات لازم در این بخش صورت گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر سقف ارائه خدمات به بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی بدون سقف بوده و چنانچه مسئولان تامین اجتماعی آماده باشند، ما می‌توانیم سقف خدمات تامین اجتماعی را گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در خصوص تعرفه‌های سال آینده، گفت: امیدوارم تعرفه‌‌ها حقیقی و واقعی شوند و مردم کمترین هزینه را پرداخت کنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: