جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 شهريور 1393     
خبروزیر به درباره قیمت آب

فارس: حمید چیت چیان با اشاره به اینکه بر ای جلوگیری از افزایش مصرف آب در تهران اقدامات ویژه ای انجام خواهیم داد گفت:دستگاههایی نصب خواهیم کرد که اگر مصرف آب خانواری بالا رفت آب مشترک قطع شود.

وی که روز گذشته هم اعلام کرده بود دنبال اخذ مجوز قانونی برای قطع آب مشترکان پرمصرف هستیم خاطر نشان کرد:تهرانی‌ها 2 برابر متوسط کل آب کشور را مصرف می‌کنند.

وی گفت: در اطراف تهران پتانسیل دیگری برای انتقال آب وجود دارد و تنها راه انتقال از سد ماملو است که در سال‌های گذشته احداث شده و این آخرین راه است.

چیت چیان با اشاره به اینکه تهرانی‌ها 2 برابر متوسط کل کشور آب مصرف می‌کنند گفت: در تمام دنیا این قاعده وجود دارد که با محدودیت منابع آب بلافاصله قواعد و مقررات ویژه‌ای برای آن وضع شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: آب یک ماده‌ای است که جایگزین ندارد، بنابراین ما امسال با پیش‌بینی‌هایی که می‌شد، پیشنهادهای لازم را به دولت ارائه کردیم تا آب مشترکان پرمصرف قطع شود و این موضوع در حال حاضر در حال فرآیند تثبیت در دولت است.

وی ادامه داد: قطع آب مشترکان پرمصرف تهرانی تنها در یک روز علامتی هشداردهنده برای مشترکان پرمصرف بود تا آنها احساس کنند که رویه آنها برای مصرف آب رویه‌ای درست نیست و باید آن را اصلاح کنند.

چیت‌چیان تصریح کرد: بعد از تصویب پیشنهادهای وزارت نیرو در دولت ما مقررات کاملی را برای برخورد با مشترکان پرمصرف آب شرب خواهیم داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: