جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 شهريور 1393     
گزارشی از آخرین وضعیت پل طبیعت در اراضی عباس آباد...

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد درباره آخرین وضعیت"پل طبیعت" در این اراضی، گفت: این پل 2000 تن وزن و 7000 متر مربع سطح دارد و تکنیک خاصی در ساخت این پل بکار رفته که تماما توسط متخصصین داخلی و با همکاری قرارگاه شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء بوده‌ است.

اردشیر نوریان ادامه داد: این پل حوزه غرب و شرق بزرگراه مدرس را به هم متصل می‌کند و راه ارتباطی خوبی برای انتقال جمعیت خواهد بود، زیرا دو بوستان آب و آتش و نوروز توسط این پل به پارک جنگی طالقانی وصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اتصال معبر بسیار شلوغی خواهد بود، گفت: به همین دلیل دو رستوران و یک کافه کتاب روی این پل در نظر گرفته‌ایم که در حال ساخت هستند و خدمات امنیتی و رفاهی نیز پیش بینی شده است.

نوریان با بیان اینکه سازه و امکانات جانبی آن کامل شده و فضای سبز نیز پیش بینی و اجرا شده است، ادامه داد: تنها نورپردازی مجموعه باقی مانده است که قراردادها برای اجرای آن بسته شده و تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد.

نوریان در ارتباط با تاخیر در بهره برداری این پروژه اظهار کرد: قرار بود پروژه در بهمن سال گذشته به بهره برداری برسد که در نظر گرفتن تغییراتی مانند ایجاد رستوران و کافه کتاب و فضای سبز روی پل به علاوه نورپردازی ویژه باعث شد تغییراتی در زمان بهره برداری از پروژه به وجود بیاید.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در بخش دیگری از گفتگوی خود با ایسنا درباره دیگر پروژه‌های در حال تکمیل در اراضی عباس آباد تصریح کرد: برای ایجاد امنیت در این مجموعه پروژه ایمن سازی را در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن تمام نواحی به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

وی افزود: 80 درصد این پروژه تکمیل شده و 20 درصد باقی مانده با بهره برداری از سایر پروژه‌ها در پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: