جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 شهريور 1393     
به کارگیری شبکه عبور و مرور در زمان حقیقی برای جاده های استرالیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،سرکت داده پردازی Intelematic در استرالیا،اقدام به گسترش شبکه عبور و مرور در زمان حقیقی با نام SUNA کرده که متعهد شده تا پایان سال جاری آن را در بیشتر جاده ها و بزرگراههای استرالیا از آن استفاده نماید.

این توسعه،بزرگراه های اصلی و مسیر های شریانی که منافعی از جمله تغییر هزینه های سوخت،دسترسی به پارکینگ و اطلاعات مضاعفی به واسطه شبکه های XML  و TPEG  را برای 17.5 میلیون خودرو در جاده های این کشور فراهم می کند را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر عامل این شرکت گفت:این پروژه یکی از گسترده ترین پروژه ها در زمینه اطلاعات عبور و مرور است که در استرالیا انجام شده و شبکه اطلاعاتی SUNA را به عنوان یکی از پیشرفته ترین سرویس های عبور و مرور در جهان معرفی می کند.

به منظور فراهم آوردن این اطلاعات،SUNA روزانه بیش از 20 میلیون داده ترافیکی را که توسط حسگر های نصب شده در محل،کاوشگر های وسایل نقلیه و سایر منابع دریافت می شود را جمع آوری و تحلیل می کند.

وی افزود:این شبکه جامع ترین منظر را از شرایط عبور و مرور در سطح کشور فراهم می نماید.این پروژه شامل راه اندازی سیستم جمع آوری ،تحلیل و انتقال بیش از 97 درصد اطلاعات ترافیکی در جاده های بین المللی و داخل شهری در استرالیا است.

این شبکه برای خودرو ها و وسایل نقلیه در سیستم های هدایت ماهواره ای آن ها و یا سیستم های هدایتی پورتابل قابل دسترسی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: