جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 شهريور 1393     
کمک نقدی کمیته حمل و نقل آمریکا به منظور بازسازی بزرگراه 4 در فلوریدا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،کمیته حمل و نقل آمریکا وام 950 میلیونی را تحت عنوان اعتبارات زیر ساخت های حمل و نقل و ابتکار عمل  به منظور بازسازی و تعریض بزرگراه درون ایالتی 4 در اورلاندو ، فلوریدا را تسهیل می کند.

این کمیته اذعان دارد که این اعتبارات بزرگ ترین اعتبارات نقدی است که به یک پروژه با مشارکت عمومی و دولتی طی 13 سال اخیر داده می شود.

بزرگراه درون ایالتی شماره 4 به عنوان بخشی از کریدور 54 ساله آی4 است که بین مناطق تامپا و ساحل دایتونا قرار دارد و گذرگاهی کلیدی برای تعدادی از کریدور های شمالی جنوبی  از جمله تِرن پایک در فلوریدا و بزرگراه آی 59 ،به شمار می آید.

این اعتبارات قرضی به منظور جایگزینی 6 لاین هدف در مسیر آی 4 و و اضافه نمودن 4 لاین جدید به یک قسمت 21 مایلی از بزرگراه آی 4 از غرب مسیر  کِرکمن در ارنج کانتی به شرق بزرگراه 434 در سمینول کانتی استفاده خواهد شد.

دبیر حمل و نقل این کمیته عنوان کرد:"به دلیل درگیر شدن زود هنگام  کمیته در این پروژه،ما می توانیم به زودی این پروژه را از روی کاغذ به اجرادر بیاوریم."

پروژه نهایی آی4 بخشی از برنامه های بهسازی بزرگراه ها توسط دولت آمریکا است که رانندگان وسایل نقلیه به آن احتیاج دارند و تاکیدی بر برنامه عمل رئیس جمهور در زمینه رشد آمریکا توسط افزایش سرمایه گذاری ها به منظور مدرن سازی مسیر ها و جاده های قدیمی برای تقاضا های روز افزون و رو به افزایش آینده در رابطه با حمل و نقل، است.

برنامه عمل رئیس جمهور در زمینه رشد آمریکا یک برنامه 4 ساله سرمایه گذاری چند منظوره به ارزش 302 میلیارد دلار برای شبکه حمل و نقل آمریکا است.

وی در پایان افزود:"اگر این بودجه به بازسازی این مسیر تعلق نمی گرفت،طی سال های آینده شاهد هزینه های بیشتری در زمینه نوسازی این بزرگراه می بودیم."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: