جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 بهمن 1392     
وعده رئیس‌جمهور برای گلستانی ها

تسنیم: عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: در دیدار امروز نمایندگان استان گلستان با رئیس‌جمهور، وی وعده داد که در بهار سال آینده سفری به این استان داشته باشد.

عبدالکریم رجبی عضو مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به جلسه امروز اعضای این مجمع با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه که در فضای خوب و صمیمی برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان مشکلات و دغدغه‌های حوزه‌های انتخابیه‌شان را با رئیس جمهور مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان استان گلستان بر توجه به رسیدگی به مناطق محروم استان تاکید کردند و خواستار سفر که رئیس جمهور در آینده نزدیک به این استان شدند که رئیس جمهور نیز گفت به احتمال زیاد سفر به استان گلستان در بهار سال آینده انجام خواهد شد.

نماینده مردم کلاله در مجلس تصریح کرد: البته سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان گلستان در بهار سال آینده قطعی شد، اما تاریخ و زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست که رئیس جمهور به معاون اجرایی‌اش در این جلسه دستور داد که هماهنگی‌های لازم را برای این سفر در سال آینده انجام دهد.

رجبی در ادامه به بررسی مشکلات راه‌آهن گرگان - گنبد - مشهد اشاره کرد و گفت: توجه به تکمیل و راه‌اندازی این راه‌آهن درخواست مشترک نمایندگان خراسان شمالی و گلستان است که دغدغه نمایندگان استان گلستان در این زمینه در جلسه امروز با رئیس جمهور مطرح شد و رئیس جمهور گفت که این طرح در حال حاضر تامین اعتبار شده که در سفرش به استان اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه به مشکلات زیست‌محیطی بوجود آمده ناشی از مسیر بزرگراه تهران - مشهد که بخشی از آن از استان گلستان عبور می‌کند اشاره کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات زیست محیطی بزرگراه تهران - مشهد یکی دیگر از درخواست‌های نمایندگان استان گلستان بود و درخواست شد که راه جایگزینی برای آن در نظر گرفته شود که در این جلسه با استقبال رئیس جمهور همراه شد و وی به معاون اجراییش دستور داد که اقدامات لازم را از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در ادامه به درخواست نمایندگان از رئیس جمهور نسبت به توجه به توسعه زیرساخت‌های استان نظیر گاز،‌ راه روستایی و آب شرب استان اشاره و تاکید کرد: در این جلسه علاوه بر طرح این مسائل مباحثی در زمینه حوزه‌های انتخابیه نمایندگان مطرح شد که یکی از آنها درخواست از رئیس جمهور مبنی بر تکمیل بیمارستان کلاله و مینودشت و همینطور تجهیز بیمارستان 10 هزار تخت‌خوابی مینو دشت بود که رئیس جمهور در این راستا به معاون اجرایی‌اش دستور داد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: بنده معتقدم که برگزاری چنین دیدارها و نشست‌هایی در توسعه زیرساخت‌های استان موثر است و می‌تواند تاحدودی به حل مشکلات منطقه‌ای کمک کند.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: