جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 بهمن 1392     
اقدامات اتوبوسرانی منطقه 21 در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 اعلام کرد : در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اقداماتی به منظور رفاه حال شهروندان در خصوص خدمات دهی اتوبوس ها به عمل آمده است.

سلمانی  معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این خبر گفت : در راستای تکریم شهروندان و خدمات رسانی به آنها تعداد 20 دستگاه اتوبوس جهت عزیمت به مرقد مطهر حضرت امام (ره) در روز 12 بهمن ماه اعزام و همچنین برنامه ریزی جهت اعزام بیش از 80 دستگاه اتوبوس به پایانه آزادی جهت دپو در خیابان رحمانی و جاده مخصوص ( در یوم اله 22 بهمن ) انجام شد .

 

وی افزود : برنامه ریزی جهت حضور مستمر عوامل در پایانه آزادی از ساعات اولیه صبح ( در یوم اله 22 بهمن ) و تهیه تراکت و نصب در اتوبوس ها جهت سهولت در امر جابجایی شهروندان از دیگر اقدامات اتوبوسرانی منطقه بوده است .

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان اظهار داشت : برنامه ریزی جهت اعزام 3 دستگاه اتوبوس به میدان کمال الملک ( در یوم اله 22 بهمن ) و هماهنگی با معاونت بهره برداری و فنی سامانه 10 اتوبوسرانی در خصوص رفع نقص فنی اتوبوس ها و کارواش آنها جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار این حوزه قرار دارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: