جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 شهريور 1393     
کاهش تراکم جمعیت در خط تجریش – راه آهن با ورود اتوبوس های دو کابین جدید

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ورود 120 دستگاه اتوبوس دو کابین به خط 7 خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در سال 93 را افزایش 400 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری عنوان کرد و اظهار داشت: درصورت تعیین تکلیف شدن مناقصه دوم خط 7 ، 120 دستگاه اتوبوس دو کابین جدید وارد این خط خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر چند به دلیل عدم واگذاری هیچ گونه اتوبوسی در 4 سال گذشته از جانب دولت و نیز فرسودگی یک سوم از اتوبوس‌ها که معادل 2 هزار دستگاه اتوبوس است نیاز به توسعه ناوگان حمل و نقلی در تمامی خطوط  احساس می‌شود افزود: اما به دلیل تراکم جمعیت بیشتر در این خط که شامل مسیر راه‌آهن – تجریش است ، 120 دستگاه اتوبوس تا پایان شهریور به این خط افزوده خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با عنوان قول مساعده دولت در جلسه اخیر با مسئولان شهری مبنی بر واگذاری اتوبوس به شهرداری‌ها، تصریح کرد: درصورت تحقق وعده دولت این اتوبوسها نیز در خطوط پر تراکم دیگر به کار گرفته خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش این تعداد اتوبوس به این خط ضمن کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها شاهد سرویس‌دهی بهتر و کاهش تراکم جمعیت ناشی از کمبود اتوبوس خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: