جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 شهريور 1393     
آغاز عملیات اجرایی بزرگراه یادگار امام به میدان فتح

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح ساختمان پیش ورودی حرم حضرت امام خمینی(ره) طی روزهای آتی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح نیز در محل میدان فتح آغاز شده است.

مازیار حسینی با اعلام این مطلب اظهار داشت: هم اکنون ساختمان پیش ورودی حرم امام (ره) مراحل نهایی خود را می گذراند و تا چند روز آینده افتتاح و تحویل تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) می شود.

وی در خصوص وضعیت تملک پادگان جی و عملیات ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) نیز بیان کرد: ما همچنان منتظر آزادسازی پادگان جی و توافقات آن هستیم. امیدواریم به زودی همکاران ما در مجموعه وزارت دفاع و ارتش توافقات نهایی را انجام داده و پادگان را در اختیار ما قرار دهند تا این پروژه مهم شهری به ثمر برسد.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه در میدان فتح در حال انجام است، افزود: این بخش، بخش نهایی از بزرگراه یادگار امام (ره) است که به دلیل خارج بودن از محدوده پادگان، عملیات اجرایی در این محور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که در قالب طرح جامع شهر تهران و در بودجه مصوب شورای شهر هستند در دستور کار ما قرار دارند، تصریح کرد: هم اکنون پروژه تعریض پل ستارخان که به منظور حل مشکل ترافیک بزرگراه شیخ فضل اله و خیابان ستارخان در دستور کار قرار گرفت، در حال اجراست و کارگاه این پروژه تکمیل شده است.

حسینی درخصوص اجرای فاز دوم دریاچه شهدای خلیج فارس نیز گفت: هم اکنون بخش شمالی دریاچه را آماده کرده ایم که تا چند روز آینده تحویل شهروندان می شود. به این ترتیب از بخش غربی که پیش از این افتتاح شده بود تا جزیره ابوموسی فضای مناسبی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: