جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 بهمن 1392     
خبرهای خوش هدایتی برای پرسپولیس

فارس: حسین هدایتی گفت:‌ فعلا نمی‌خواهم درباره فوتبال حرفی بزنم اما بعد از یوم‌الله 22 بهمن خبرهای خوشی را برای هواداران پرسپولیس دارم.

حسین هدایتی اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر فعلا نمی‌خواهم درباره پرسپولیس و فوتبال حرفی بزنم اما انشاءالله پس از حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن حرف‌های بسیار خوب و خوشی برای هواداران پرسپولیس دارم.

هدایتی خاطرنشان کرد: الان همه باید به حضور میلیونی در 22 بهمن فکر کنیم تا باز هم مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنیم. انشاءالله امسال هم همه ورزشکاران دست به دست هم در صفوف منظم و زنجیروار نشان خواهند داد که راه امام راحل تا ابد ادامه دارد و مردم ایران به عشق مملکت، رهبر خود همیشه در صف اول اینگونه مراسم‌های تاریخی و بزرگ خواهند بود. من هم سعی می‌کنم در هر گوشه و کناری که شد کنار مردم باشم و این روز بزرگ را جشن بگیرم.

شنیده‌ها حاکی است که بازگشت حسین هدایتی به پرسپولیس نهایی شده و به زودی وی در جمع سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد.

پس از مشکلات باشگاه پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان وزارت ورزش رایزنی‌های خود را برای حضور حسین هدایتی در هیأت مدیره پرسپولیس انجام داد از همین رو حسین هدایتی در جلسه‌ای به وزارت ورزش رفت و درباره مسائل مختلف با آنها گفت‌وگو کرد.

پس از این جلسه امروز هم پروین برای دومین بار جلسه دو ساعته را با هدایتی داشت و درباره مسائل مختلف از جمله رفع مشکلات پرسپولیس با حسین هدایتی به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه در خصوص تیم پرسپولیس و مشکلات این تیم بحث و تبادل نظر شد.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: