جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 شهريور 1393     
کنترل ترافیک پاییزی شهر تهران با همکاری شهرداری صورت می گیرد

به گزارش گروه آموزش وفرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از کنترل ترافیک پاییزی تهران همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز علمی با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

سرهنگ سلطانی افزود: یکی از برنامه هایی که پلیس راهور تهران بزرگ در قالب طرح استقبال از مهر اجرا می کند، کنترل ترافیک شهر تهران است به همین منظور تمامی مراکز آموزشی و علمی ای که در شهر تهران قرار دارند، با همکاری شهرداری تهران شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز علمی با استقرار عوامل پلیس این محدوده ها تحت کنترل ترافیکی قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ، شناسایی نقاط حادثه خیز معابر و بزرگراه های شهر تهران را با همکاری شهرداری تهران بخش دیگری از ماموریتهای پلیس راهور تهران بزرگ در مهرماه دانست و بیان کرد: در بحث شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع گره های ترافیکی نیز با همکاری شهرداری تهران اقدامات لازم انجام شده است و نقاطی که هر سال مشکل جابه جایی مسافر و افزایش ترافیک در آن وجود داشت، با همکاری تاکسیرانی و اتوبوسرانی شناسایی شده است.

سرهنگ سلطانی با تاکید بر اینکه در خصوص تقاطع ها و عبور عابران پیاده از معابر اصلی نیز برنامه ریزی های خوبی انجام شده است، یادآور شد: با استقرار عوامل و دوربینهای کنترلی و بهسازی خط کشی های معابر اصلی در نظر داریم تا شهروندان در نیمه دوم سال با ایمنی کامل از معابر استفاده کنند و شاهد تصادفات و حادثه های ناگوار نباشیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با مجموع اقدامات مهندسی معابر و برنامه ریزی هایی که پلیس راهور تهران بزرگ در این زمینه انجام داده است، بتوانیم اول مهر خوبی را  سپری کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: