جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 شهريور 1393     
پیش بینی هوای پایتخت

ایسنا: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده به دلیل افزایش باد در استان‌های جنوبی کشور پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی تقاط استان هرمزگان وشرق و جنوب فارس در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر دوراز انتظار نیست.

وی با بیان اینکه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود، افزود: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه در نوار شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان وبلوچستان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز چهار‌شنبه صاف و درپاره ای نقاط وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه آسمان تهران صاف و گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 24 و 35 درجه می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: