جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 شهريور 1393     
سرمایه گذاری دولت استرالیا و نیو سات ولز برای نوسازی جاده برینگلی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت استرالیا و دولت نیو سات ولز طرحی به ارزش 509 میلیون دلار به منظور نوسازی و به روز رسانی جاده برینگلی ارائه می کنند.

نوسازی مسیر 10 کیلومتری برینگلی بخشی از سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری در جاده های غرب سیدنی به شمار می آید، که باعث ایجاد 4000  فرصت شغلی جدید در این ناحیه می شود.

معاون وزیر زیر ساخت ها و توسعه محلی نیو سات ولز گفت:"این نوسازی شامل تعریض مسیر برینگلی و افزایش باند های عبور و مرور در آن از 2 باند به حداقل 4 باند  به همراه یک نوار حد فاصل میانی است."

"این طرح فرصت های شغلی جدیدی را ایجاد می کند،از ازدحام ترافیک و زمان سفرها در منطقه مرکزی در حال رشد جنوب غربی سیدنی می کاهد،به علاوه راه های دسترسی به فرودگاه در حال ساخت در غرب سیدنی را تسهیل می کند.این طرح یک قدم بزرگ در جهت نوسازی زیر ساخت های حمل و نقلی در اطراف فرودگاه جدید شهر سیدنی است."

این نوسازی شامل هم تراز کردن 100 متر از این مسیر بین جاده استوارت و دره کَمدِن به منظور کاهش خطر ها و آسیب های زیست محیطی است و همچنین بهسازی تقاطع ها در دره کَمدِن،مسیر برینگلی و جاده کاپاسچر به منظور تسهیل در عبور و مرور است.

این نو سازی و به روز رسانی در دو مرحله صورت می پذیرد. ساخت در مرحله اول بین مسیر دره کَمدِن و خیابان کینگ در ابتدای سال آینده آغاز می شود و مرحله دوم این عملیات شامل به روز رسانی مسیر بین خیابان کینگ و مسیر شمالی است که در حال حاضر برنامه ریزی های آن انجام شده است.

وزیر راه و حمل و نقل نیو سات ولز گفت:" همچنین با ساخت دوربرگردان هایی در مسیر ایست وود و تقاطع های خیابان کینگ ایمنی در این قسمت ها بهبود می یابد."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: