جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
برپایی نمایشگاه فرهنگی "داستان تابستان" در بوستان ولایت

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی نمایشگاه فرهنگی «داستان تابستان» در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

حجت الاسلام رسول جوادی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با مشارکت ادارات مختلف حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه از 12 شهریور آغاز شده  و در 90 غرفه فرهنگی به ارائه خدمات مختلف آموزشی و فراغتی به شهروندان تهرانی می پردازد.

وی افزود: نمایشگاه هر روز از ساعت 17 تا 23 پذیرای شهروندان است و تا 6 مهر نیز دایر خواهد بود.

جوادی با اشاره به استقرار نمایشگاه داستان تابستان در مقابل در وردی شماره 2 بوستان افزود: در این نمایشگاه خدمات مختلف سلامت، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، هنری، قرآنی و مشاوره مذهبی به شهروندان ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: به منظور تدارک اوقاتی شاد و جذاب برای شهروندان نیز استیج برنامه های شاد و زنده در کنار این نمایشگاه هرشب از ساعت 30/20 برپا می شود و تا ساعت 23 با اجرای موسیقی زنده، سخنرانی، برنامه ویژه کودکان و مسابقات فرهنگی میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

وی  به استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه بازباران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که به منظور فروش نوشت افزار و محصولات فرهنگی در این بوستان دایر شده است تا 22 شهریور ادامه دارد و شهروندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 22 با مراجعه به این نمایشگاه ملزومات تحصیلی خود را خریداری کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: