جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
آغاز سومین جشنواره تسنیم ویژه بانوان در محلات پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از آغاز سومین دوره جشنواره تسنیم در محلات پایتخت خبر داد و گفت: بخش ابتکارات جامعه محور این جشنواره با هدف ارتقاء مشارکت‏های اجتماعی بانوان و کانون های خانه تسنیم محلات در 5 محور توانمندسازی اجتماعی بانوان، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، نهاد خانواده، یکدلی و ایثار و مشارکت های اجتماعی بانوان ویژه دختران و زنان برگزار می شود.

نرگس معدنی پور ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در این راستا نشست هم اندیشی سومین جشنواره تسنیم با حضور معاون و مدیران اداره کل بانوان و جمعی از مدیران امور بانوان مناطق 22گانه و کارشناسان خانه های تسنیم محلات تهران برگزار و نحوه برگزاری این جشنواره در محلات تشریح شد.

به گفته معدنی پور، در  این نشست مناطق 2، 4، 6، 15 و 18 به عنوان قطب های هادی در برگزاری سومین جشنواره تسنیم معرفی شدند و طی آن بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مختلف محلات واجرای کیفی جشنواره تسنیم و همچنین تشکیل جلسات مداوم مشورتی در دبیرخانه های هادی، تاکید شد.

وی با اشاره به اجرای دو دوره موفقیت‏ آمیز جشنواره تسنیم، گفت: اداره کل امور بانوان در نظر دارد سومین دوره این جشنواره را مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و با رویکرد محله‌محوری، با همکاری و مشارکت نهادهای مردمی و دولتی، نیروهای داوطلب محلات و ذینفعان محلی، بسیج، مساجد، موسسات و نهادهای فرهنگی فعال در حوزه زنان، برگزار کند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت فعالیت های جامعه محور در موضوعات "زن و کسب و کارهای خانوادگی"، "زن و حفظ محیط زیست شهری"، "زن و تغذیه سالم در خانوا ده"، "زن و مصرف کلای فرهنگی بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی"، "زن و اوقات فراغت"، " زن و کاهش مصرف انرژی"، "زن و ارتقاء فرهنگ مسئولیت پذیری متقابل در خانواده"، "زن و تقویت فضیلت های اخلاقی و رفتاری برای کودکان" و ... در سطح محلات برگزار می شود.

معدنی پور افزود: در این جشنواره تمامی گروه‏های  داوطلب دختران و  زنان سطح محلات شهرتهران و اعضای کانون‏های محلی شامل گروه های شرکت کننده در طرح ارتقاء کیفیت زندگی در سال 1393،  گروه‏های فعال شرکت کننده در جشنواره تسنیم سال‏های گذشته و طرح‏های اجتماع ‏محور بانوان طی سالهای گذشته و همچنین گروه های داوطلب بانوان در سطح محلات در قالب کانون‏ها، سمن ها و نهادهای مردمی بر اساس موضوعات محورهای پنج گانه   می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی یادآور شد: بانوان علاقه مند می توانند تا پایان شهریور ماه جهت ثبت نام در جشنواره از طریق سامانه جشنواره تسنیم به نشانی www.banovan.tehran.ir و یا از طریق ارتباط با ادارات امور بانوان مناطق 22گانه اقدام کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: