جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
برنامه ریزی برای خدمات رسانی مطلوب تاکسی ها در مهرماه

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تمامی اقدامات برای ساماندهی سرویس مدارس هم در بخش تاکسی ها و هم در بخش خودروهای شخصی که طرف قرارداد سازمان آموزش و پرورش هستند، انجام شده است.

 میثم مظفر با بیان این مطلب افزود:سازمان تاکسیرانی در ابتدای مهرماه تمامی وظایف خود را در دو بخش برنامه ریزی کرده است. یک بخش از برنامه ها در حوزه ساماندهی سرویس مدارس است. تمام هماهنگی های لازم در بخش سروس مدارس از ابتدای تابستان با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، مدارس و انجمن اولیا و مربیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان ساماندهی خودروهای شخصی فعال در بخش سرویس مدارس را نیز برعهده دارد، ادامه داد: در حال حاضر سرویس مدارس هم توسط ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خدمات رسانی های لازم انجام می شود و هم به صورت سنتی توسط خوروهای شخصی در حال انجام است.

میثم مظفر بیان کرد:  طبق توافقاتی که بین سازمان تاکسیرانی و سازمان آموزش و پرورش انجام شده خودروهای شخصی تحت آموزش های لازم توسط سازمان تاکسیرانی قرار می گیرند و بعد از تایید صلاحیت این افراد وهمچنین انجام معاینه فنی خودرو ها ویژه سرویس مدارس ودریافت برچسب مخصوص امکان کار کردن در بخش سرویس مدارس را پیدا خواهند کرد.

 به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران باید بیمه خودروهای شخص ای که تمایل به همکاری در بخش سرویس مدارس را دارند، بیمه تکمیلی خودروهای عمومی باشد.

وی با تاکید بر اینکه تاکسی هایی که در بخش سرویس مدارس فعالیت می کنند ، باید به شاخص های سازمان در بخش سرویس مدارس توجه کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه بحث بیمه و معاینه فنی آنها مشکل خاصی نداشته و عدم سوء پیشنه این افراد نیز از قبل توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران انجام شده است،بعد از گذرندان دوره های آموزشی در این بخش مشغول به کار می شوند.

میثم مظفر با اشاره به عملکرد سرویس مدارس در سال گذشته توضیح داد: سال گذشته سرویس هایی که  تحت پوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در دو بخش خودروهای خصوصی و تاکسی اقرارداشت، گزارش ها نشان می داد که  این خودروها هیچ تصادف منجر به جرحی نداشتند و به عبارت دیگر هیچ دانش آموزی در سال گذشته در زمان استفاده از سرویس مدارس دچار آسیب نشد.

 وی در ادامه به سایر فعالیت های سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ابتدای مهرماه نیز گفت: در خصوص خدمات رسانی در ابتدای مهرماه به شهروندان نیز باید به این مساله اشاره کنم که تمامی نقاط پر مسافر شهر تهران شناسایی شدند. تمامی برنامه ریزی ها برای خدمات رسانی در ساعات اوج سفر در این نقاط انجام شده است .

 به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین گشت های نظارتی نیز در این نقاط مستقر خواهند شد تا مدیریت بر خدمات رسانی به موقع و بدون مشکل ناوگان تاکسیرانی شهر تهران را به نحو احسن انجام دهند.

 وی در پایان تاکید کرد: هماهنگی های لازم با پلیس راهور و تمامی مدهای حمل و نقلی نیز انجام شده است تا بتوانیم در سرفاصله های بسیار کوتاهی مردم رابه مقاصد برسانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: