جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 شهريور 1393     
آغاز طراحی پلت‌فرم ایرانی در ایران خودرو

ایسنا: هاشم یکه‌زارع اظهار کرد: این شرکت به منظور تحقق منویات اخیر مقام معظم رهبری، برنامه خود را براساس حرکت سریع به سمت ساخت قطعات با تکنولوژی بالا، داخلی سازی محصولات و توسعه صادرات ترسیم کرده است.

 

وی ادامه داد: این امر با دو هدف صورت می‌گیرد، نخست اینکه وابستگی کشور به خارج از کشور را کاهش داده و از خروج ارز جلوگیری می‌کند و دوم، فرصتهای شغلی جدیدی را برای جوانان آموزش دیده فنی و صنعتی و نیز فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها ایجاد می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه گسترش ارتباطات ایران خودرو با شبکه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و مراکز علمی معتبر سر فصل دیگری از برنامه‌های کاری گروه صنعتی ایران خودرو است، ادامه داد: عرضه محصولات جدید متناسب با سلایق مشتریان و توجه ویژه به ارتقای کیفی و ایمنی در سر لوحه امور قراردارد.

 

یکه‌زارع تصریح کرد: ‌ظرفیت قطعه‌سازی در کشور باید به سه میلیون دستگاه خودرو در سال برسد که دو میلیون دستگاه آن برای بازار داخلی و یک میلیون دیگر به صورت قطعه به خارج صادر شود.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: کاهش هزینه‌ها، افزایش تیراژ تولید، تکوین سبد محصولات و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز و نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری از جمله ویژگی‌های بارز استراتژی نوین ایران خودرو محسوب می‌شوند.

 

وی با اشاره به آغاز طراحی پلت‌فرم ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو گفت: استفاده از نخبگان دانشگاهی و متخصصان داخلی در تمام مراحل طراحی در کنار مشاوران خارجی از ویژگی‌های بازر این پلت‌فرم است.

 

یکه‌زارع یادآور شد: همزمان با طراحی و تولید محصولات جدید و بومی سازی موتورهای کم مصرف، پژوهش‌ها و اقدماتی را انجام داده‌ایم که نتایج این اقدامات به زودی با تولید انبوه موتور و نصب آن بر روی انواع محصولات به ثمر خواهد نشست.

 

وی با اشاره به حضور ایران خودرو در عرصه بین المللی خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف اساسی ساختار جدید صادراتی شرکت تدوین شده است و ما معتقدیم می توانیم طی یک برنامه چند ساله به صادرات 30 درصد کل تولید محصولات برسیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: