جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 شهريور 1393     
حجم ترافیک وسایل نقلیه در آمریکا در حال افزایش است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،بر طبق گزارشی از کمیته حمل و نقل و امور بزرگراه های ایالات متحده، حجم عبور ومرور در این کشور بین ژوئن و جولای سال 2013 به طور فزاینده ای افزایش یافته است.

در طول این دوره،آمریکایی ها بیش از 2.97 تیلیارد مایل رانندگی کردند که بیشترین حجم ثبت شده از مسافت عبور و مرور در آمریکا به حساب می آید.

این گزارش همچنین عنوان می کند که آمریکایی ها در ماه ژوئن بیش از 261.7 میلیارد مایل را با وسایل نقلیه شخصی رانندگی کردند که این میزان بیشترین اندازه از سال 2010 را دارد.

"این اطلاعات برای کسانی که تصمیم هایی را در مورد سرمایه های زیر ساختی انجام می دهند  بسیار حیاتی و مهم است."

در نیمه اول سال جاری،رانندگان حدود 1.466 تیلیارد مایل رانندگی کردند که این از سال 2010 بیشترین میزان را دارا بوده و بر طبق این گزارش رتبه چهارم را در 78 سال اخیر داشته است.

مدیر حمل و نقل آمریکا گفت:این که مردم بیشتر رانندگی می کنند بدین معنا است که سرعت رشد اقتصادی رو به افزایش است.همچنین این مسئله بدین معناست که ما برای رسیدن به این تقاضا باید سرمایه گذاری خود را افزایش دهیم،که این دلیل آن است که کنگره باید برنامه چهار ساله 302 میلیارد دلاری رئیس جمهور را به منظور رشد آمریکا بگذراند

این گزارش همچنین عنوان می کند که عبور و مرور با وسایل نقلیه شخصی در قسمت های شمال شرقی آمریکا شامل نیویورک و نیوجرسی،در مقایسه ماه ژوئن 2013،شاهد افزایش 0.7 درصدی بوده است.

همچنین حجم عبور و مرور وسایل نقلیه در ناحیه آتلانتیک جنوبی در مقایسه با ژوئن سال گذشته،2 درصد افزایش داشته است.

در میان ایالات کشور آمریکا،واشنگتن بیشترین افزایش را در این حجم به میزان 4.5 درصد و ایالت تنسی رتبه دوم را با 3.7 درصد افزایش داشته است.

"برای اطمینان از این که جاده ها،پل ها و تونل ها با افزایش تقاضا های عمومی آمریکا نسبت مناسبی دارد،سرمایه گذاری های بزرگ تری نیاز داریم و برنامه عمل رشد آمریکا یک پله در مسیری درست در جهت این هدف می باشد."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: