جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 بهمن 1392     
نجات معجزه‌آسا از جزیره متروک

شبکه ایران: این مرد در آن جزیره متروک و دور افتاده از جامعه بشری برای نجات از مرگ، گوشت خام لاک‌پشت، ماهی و... می‌خورد و به‌جای آب، خون حیوانات دریایی را می‌نوشید.

اواسط سال گذشته میلادی این صیاد به همراه یکی از دوستانش از منطقه‌ای در چند‌کیلومتری گواتمالا برای شکار کوسه به آب زده بودند اما وزش نابهنگام باد و توفانی شدن دریا سبب انحراف قایق این صیادان از مسیر اصلی شد و آنها با ورود به اقیانوس با امواج متلاطم آب به جزیره‌ای دور افتاده و غیر مسکونی رانده شدند.

این مرد نجات یافته «خوسه ایوان» نام دارد که پس از نجات گفت به‌خاطر شرایط سخت زندگی‌اش چیز زیادی به یادش نمی‌آید و هرچه در ذهنش مانده فقط آب و دریا است.



 
صیاد همراه ایوان تنها چهار ماه شرایط سخت را تاب آورد و در همان جزیره دور افتاده جان باخت، اما ایوان برای رسیدن به خانواده‌اش همه شرایط سخت را تحمل کرد و با شکار لاک‌پشت‌ها، پرندگان و ماهی‌ها با دست خالی ناهار و شامش را تأمین می‌کرد و به جای آب نیز خون لاک‌پشت می‌نوشید.

به‌گفته گارد ساحلی جزیره مارشال امریکا، سرنشینان یک قایق عبوری کاملاً اتفاقی متوجه علایم نجات این صیاد ساکن جزیره متروک شدند و او را نجات دادند.

این مرد پس از رسیدن به جزیره مارشال، با کمک یک مترجم با خبرنگاران صبحت کرد اما مدعی شد چیز زیادی برای گفتن ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: