جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 شهريور 1393     
پلیس راهنمایی از فعالیت سرویس های مدارس به صورت غیر مجاز جلوگیری کند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به فراهم سازی آموزش 16 هزار راننده سرویس مدرسه در این سازمان و ارائه برچسب و کارت شناسایی هوشمند از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست که با خودروهای شخصی که اقدام به جابه جایی غیرقانونی دانش آموزان می کنند برخورد قانونی کند.

 میثم مظفر در حاشیه بازدید رییس پلیس راهورتهران بزرگ، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های کشور از مرکز کنترل و نظارت هوشمند تاکسیرانی از آموزش 8 هزار راننده سرویس مدارس خبر داد و گفت: آموزش این تعداد از رانندگان از ابتدای ماه جاری آغاز شده و امکانات و تجهیزات موجود برای  آموزش تعداد بیشتر رانندگان در سال تحصیلی جدید وجود دارد.

مظفر از اعطای کارت شناسایی  هوشمند ویژه به رانندگانی که دوره های سرویس مدرسه سازمان تاکسیرانی را می گذرانند خبر داد و افزود: در این کارنامه ها تصویر چهره راننده سرویس مدارس درج می شود که برخلاف برچسب ها که امکان جابه جایی و انتقال خودرو وجود دارد، هیچ گونه تخطی از آن امکان پذیر نیست.

وی بر ضرورت الزام اجرای آموزش های رانندگان سرویس مدارس برای  تمامی دارندگان برچسب تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 هزار سرویس مدرسه برای خدمت رسانی آماده اند که سازمان تاکسیرانی نیز امکان آموزش تمامی آنها را در دانشگاه و مرکز آموزش این سازمان دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورت تعامل آموزش و پرورش و پلیس راهور باید شرایطی به وجود آید که هیچ مدرسه ای اجازه قرارداد بستن با خودروهایی که دوره های آموزشی را نگذرانده اند را نداشته باشد.

مظفر با بیان اینکه ما برای نظارت بر اجرای طرح تاکسی سرویس مدارس نیازمند همکاری پلیس هستیم ، گفت:  بهتر است پلیس راهور در قالب طرحی ضربتی از مهرماه  با خودروهایی که بدون داشتن برچسب اقدام به جابه جایی دانش آموزان می کند برخورد و انها را متوقف کند.

وی افزود: در عین حال باید علاوه بر جلسات ستادی کمیته هایی در مناطق با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، پلیس و تاکسیرانی برای ساماندهی و پیگیری جزیی و دقیق طرح تشکیل و برگزار شود.

مظفر از مصوبه هیات مدیران برای کاهش عوارض واردات خودروی هیبریدی خبر داد و افزود: بر اساس این مصوبه ، عوارض 90 درصدی به 4 درصد کاهش یافته وبه سرمایه گذاران به ازای ورود هر خودرو 60 میلیون تومان وام نیز پرداخت می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: