جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 تير 1395     
انتقاد رامبد جوان از دعواها در فضای مجازی

برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» میزبان مهدی سلطانی بازیگر «کیمیا» بود.

  باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» طبق روال هرشب با نمایی از رامبد جوان و تماشاگران آغاز شد و پس از آن شاهد ورود نیما و استاد كهنمویی بودیم.

كهنمویی شوخی‌هایی در خصوص لباس و مد و طرح هایی كه به تازگی در بازار عرضه می شود را بیان كرد و درخواست کرد سعی كنید لباس هایی كه می پوشید، محتوا داشته باشد.
 
پس از آن آیتمی با حضور رضا و بیژن بنفشه خواه در شهر اصفهان پخش شد که مكانهای دیدنی آنجا را نشان می دادند.
 
در ادامه از یك بازیگر مودب و كسی كه برای هر كار خود دلیل دارد، به روی صحنه دعوت شد و آن شخص مهدی سلطانی بود.

وی در ابتدا از سریال «شهرزاد» كه حدود شش ماه زمان برده و شهریور ماه پارسال تمام شده است، گفت و اینكه تجربه های جدید و تنوع در این عرصه باعث می شود خودمان را تكمیل كنیم.
 
مهدی سلطانی متولد سال ١٣٥٠و  پنج برادر دارد و فرزند اول خانواده است كه دیگر برادان او در زمینه های غیر از هنر فعالیت می كنند.

در ادامه مهدی سطلانی برای مردم آواز خواند و گفت: این موضوع از سریال «مادرانه»  و به پیشنهاد یك آهنگساز انجام شده است.
 
در آیتمی كه در بین این برنامه پخش شد شهرام حقیقت دوست و حسن فتحی از شخصیت مهدی سلطانی گفتند.
 
در ادامه رامبد جوان از مهدی سلطانی خواست كه به جای گوینده خبر یك خبر خوب را به مردم بدهد كه وی گفت: بینندگان عزیز از این به بعد قرار نیست كه در جهان جنگی رخ دهد.

وی ادامه داد:بسیاری از جرمهای سنگین جهان محصول خشم هستند. مثل قتل،٩٠درصد قتل ها و شكنجه ها وقتی ایجاد می شود كه انسان خشم دارد و آنهای كه كنترل می‌كنند، قاتل نمی‌شوند و افرادی كه نمی‌توانند قاتل می‌شوند. خشم یك رویداد و پدیده است و آن افراد در لحظه بیمار هستند و باید آن لحظه را درمان كرد.

در ادامه ی این صحبت‌ها رامبد جوان از خشم‌هایی كه در فضای مجازی به صورت ناسزا و الفاظ ركیك نشان داده می‌شود و چقدر وحشتناك است، گفت.
 
مهدی سلطانی از اهمیت كتاب خواندن و تاثیر آن بر روی فرهنگ انسانها گفت. او می‌گوید: به دلیل اینكه كتاب ثمره‌ی سالها تلاش یك انسان است و با خواندن آن می‌شود با تجربه ی چندین ساله‌ی یك آدم آشنا شد.

پس از بازی پانتومیم جوان و سلطانی و اهدای لوح «خندوانه» به وی و خواندن شعر همراه با تماشاگران برنامه دیشب هم به پایان رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: