جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 تير 1395     
معاون شهردار تهران خبر داد:
آماده سازی و ارائه پیشنهادات جدید به دولت برای توسعه همکاری با شهرداری

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص عدم همکاری دولت با شهرداری در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی با توجیه کمبود منابع مالی گفت: از یک جهت عقیده نمایندگان مجلس در رابطه با عدم توان تأمین مالی و حمایت از شهرداری، صحیح می باشد، با توجه به اینکه ما به تنگناهای مالی دولت اذعان داریم.

دکتر مازیار حسینی در گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: در خصوص حل مشکلات در زمینه حمایت دولت و توسعه حمل و نقل عمومی بررسی هایی صورت گرفته و ما پیشنهاداتی را آماده سازی نمودیم که بتوان از این طریق از همکاری دولت بهره مند شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: مذاکراتی بین شهرداران و مسئولین شهرداری صورت گرفته و با جناب آقای جهانگیری و دکتر شریعتمداری صحبت های شده و سعی بر این است که به اتفاق همکاران راه هایی جهت حل مشکلات شهرداری به خصوص حمل و نقل شهری بیاندیشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اذعان داشت: قطعا دولت مایل به همکاری و حمایت است و تمام تلاش همکاران بر این است که با در نظر داشتن راه مناسب و تحمیل فشار بر بودجه ریالی ضعیف دولت مشکلات موجود حل و اوضاع بهبود یابد.

وی با اشاره به ورود بخش خصوصی به حمل و نقل عمومی و شهری خاطرنشان کرد: بحث مشارکت بخش خصوصی در ساخت به صورت BOT در خط 6 و 7 کاملا جدی است  و حتی شهرداری این آمادگی را دارد که بهربرداری از خطوط احداثی را به بخش خصوصی واگذار نماید.

دکتر حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: در توسعه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز خط قرمزی وجود دارد که در صدد ورود به آن هستیم و در نظر داریم که با استفاده از بخش خصوصی وضعیت این دو ناوگان را نیز سامان دهیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: