جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 تير 1395     
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
علت کوتاهی در توسعه زیرساختهای کشور از جمله حمل و نقل باید بررسی گردد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد که در ساخت و توسعه زیرساخت های کشور کوتاهی می گردد که این امر نیاز به بررسی دارد تا علت این کوتاهی مشخص گردد.

شهباز حسن پور در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: یکی از مهم ترین زیرساخت های کشور بحث حمل و نقل ریلی و مترو است که بسیار اساسی می باشد، همچنین حمل و نقل جاده ای کشور که هیچ یک از این بخش ها زیبنده مردم کشور نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد بنده بر این است که باید از ظرفیت اعتبار کشورهای خارجی حداکثر استفاده را نمود، لذا در این رابطه مشاهده می شود که تمام دنیا در توسعه زیرساخت از همکاری کشورهای همسایه خود استفاده نمودندکه متاسفانه کشور ما در این خصوص هیچ برنامه ریزی نداشته است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه فعلی کشور جوابگوی نیازهای فعلی کشور نیست، اذعان داشت : بخش حمل و نقل کشور دچار عقب ماندگی است و این اعتبارات نیاز این بخش را بر طرف نمی سازد که به نظر می رسد بهتر است درامد نفت در توسعه زیرساخت ها هزینه شود و اداره کشور از طریق مالیات انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اداره بخش های حمل و نقل شهری باید امور و کارها به افراد کاردان و اهل فن واگذار گردد، ضمن اینکه می توان برخی از بخش ها را در اختیار مردم قرار داد چراکه این بهترین روش برای پیشبرد کارها است.

حسن پور در ادامه بیان کرد: در سال های اخیر و در دوره های مختلف دولت، ثابت شده است که دولت اداره کننده های خوبی نبوده و نیستند و تنها به دنبال هزینه هستند و این یک ایراد اساسی در اداره و مدیریت کشور است.

وی در خاتمه با اشاره به جبران عقب ماندگی در بحث خطوط ریلی در کشور گفت: در رابطه با این موضوع بهتر است از مشارکت مردم استفاده نمود، قطعا این ظرفیت در مردم وجود دارد که با پرداختن به توسعه زیرساخت های کشور در رشد و پیشرفت کشور همکاری و اقدام نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: