جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 تير 1395     
برنامه های حمل و نقل محدوده ایل-دو-فرانس در فرانسه اعلام شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، راه آهن قلب برنامه سرمایه گذاری حمل و نقلی است که STIF، سازمان حمل و نقل ایل-دو-فرانس اعلام کرده است.

 

از تعهداتی که STIF اعلام کرده می توان به نوسازی یا جایگزینی 708 دستگاه قطار تا سال 2021 اشاره کرد که در پنج خط برون شهری ظرفیت بالای RER فعالیت می کنند. این سازمان اعلام کرد این طرح سرعت بیش تری در مقایسه با برنامه های نوسازی قبلی خواهد داشت البته هنوز هزینه مشخصی برای آن تعیین نشده است. به عنوان گام اول، تا پایان سال 2016 نوسازی قطارهای خط B و تحقیقات امکان پذیری فنی توسط SNCF تکمیل شده و خرید قطارهای دو طبقه جدید برای خطوط D و E آغاز خواهد شد. هم چنین STIF بودجه خرید قطارهای مسافربری Bombardier Francilien بیش تر برای خطوط برون شهری J و L را تامین خواهد کرد در حالی که Bombardier نیز ناوگانی از قطارهای مسافری Regio2N را برای خط برون شهری N تامین خواهد کرد.

مدیر STIF، Valérie Pécresse اظهار داشت: "اهرم اصلی بهبود بهره وری راه آهن های برون شهری ما داشتن ناوگانی از قطارهای قدرتمند، مدرن و قابل اعتماد است. این 700 قطار جدید یا نوسازی شده به طور قابل توجهی ارائه خدمات را ارتقا داده و با انتظارات ساکنان ایل-دو-فرانس منطبق هستند."

STIF هم چنین بر تعهد خود به پروژه توسعه خط E از Haussmann Saint-Lazare به Nanterre-La Folie تا سال 2022 و Mantes-la-Jolie تا سال 2024 تاکید کرد. یک بسته مالی رسمی به ارزش کلی 3.8 بیلیون یورو توسط STIF برای این طرح انتخاب شده است. این توسعه مسافتی 55 کیلومتری را پوشش می دهد که 8 کیلومتر آن مسیری جدید در تونلی بین Saint-Lazare و Nanterre است. 47 کیلومتر باقی مانده این مسیر از راه آهنی موجود بهره می برد که بازسازی شده تا تطابق بیش تری با خدمات خطوط RER داشته باشد.

دیگر طرح های حمل و نقل تصویب شده ایل-دو-فرانس  شامل اصلاح ساختار پرداخت کرایه ها و سیستم پرداخت کرایه کارت هوشمند Navigo است. این طرح نیز با بودجه ای 225 میلیون یورویی پشتیبانی می شود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: