جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 تير 1395     
تغییرات جزئی در دکور برنامه مدیری

تهیه کننده برنامه "دورهمی" با اشاره به اینکه پخش این برنامه تا پایان امسال ادامه دارد، گفت: درباره تغییر بازیگران فعلا برنامه ای نداریم.
میزان: هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی "دورهمی" گفت: ادامه پیدا کردن هر برنامه تلویزیونی وابستگی بسیار شدیدی به بیننده ها برنامه دارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر برنامه "دورهمی" مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و تا زمانی که مخاطبان و همچنین شبکه از این برنامه رضایت داشته باشند پخش "دورهمی" ادامه پیدا می کند.

تهیه کننده برنامه "دورهمی" در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: اگر زمانی مخاطبان و مسئولان شبکه و همچنین مسئولان صدا و سیما از این برنامه خسته و متوجه شوند که این برنامه چندان مورد توجه قرار نمی گیرد پخش آن را قطع می کنیم.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قرار است "دورهمی" تا پایان سال پخش شود.

رضایت با اشاره به تغییرهای احتمالی دراین برنامه یادآور شد: به هر حال برای بهتر شدن یک برنامه ممکن است تغییراتی در آن برنامه صورت بگیرد اما به طور کلی اگر تغییراتی در دکور انجام می شود که بسیار جزئی است و در مورد تغییر در زمینه بازیگران نیز فعلا برنامه ای نداریم اما ممکن است در آینده یکی دو نفر به این گروه اضافه شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تولید برنامه "دورهمی" پس از سال 95 هم ادامه پیدا کند امکان تغییر کارگردان این برنامه وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: این کار به طور کلی با مهران مدیری جلو می رود و اگر سری جدید آن هم ساخته شود با کارگردانی این هنرمند تولید می شود.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: هر روز ضبط نداریم اما هر روز درگیر بخش های مختلف این برنامه هستیم و به همین دلیل "دورهمی" به قدری زمان ما را به خود اختصاص می دهد که فرصت چندانی برای حضور در دیگر آثار وجود ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: