جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 تير 1395     
دفتر رئیس‌جمهور از مردم کرمانشاه تشکر کرد

دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال پرشور و صمیمی مردم نجیب و غیور استان کرمانشاه به عنوان مرزبانان دلاور مرزهای عزّت و استقلال و آزادگی میهن اسلامی از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: متن پیام تقدیر دفتر رئیس جمهور خطاب به مردم کرمانشاه به شرح زیر است:

استقبال پرشور و صمیمی مردم نجیب و غیور استان کرمانشاه، این مرزبانان دلاور مرزهای عزّت و استقلال و آزادگی میهن اسلامی از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه ‏ای دیگر از همبستگی، پیوند و همدلی مردم عزیزمان با خادمان خود را به نمایش گذاشت.

این استان که در دوران های مختلف تاریخ کشور، حافظ امین و استوارِ مرزهای راهبردی سرزمین بزرگ ایران بوده است. به‏ ویژه؛ مقاومت‌ها و رشادت‏های مردم آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان دفاع مقدس در کتیبه تاریخ بالنده و پایدار خواهد ماند.

تاریخ این سرزمین زیبا، حاکی از توانمندی، اراده و نیک اندیشی مردمی است که با قومیت ها، زبان ها و مذاهب گوناگون طی قرون متوالی در کنار هم دوستی و همزیستی‏ مسالمت ‏آمیز داشته و این میراث ارزشمند و سازنده را به نسل‏های بعد منتقل کرده‌اند.

این خطة پرآوازه، هم ‏اکنون با ظرفیت‏‌ها و توانمندی‏‌های مطلوب که با اجرای پروژه عظیم آبرسانی و وصل به شبکه راه آهن سراسری و طرحهای متعدد ارتباطی، صنعتی و کشاورزی در شرائط جدیدی از جهش اقتصادی قرار گرفته است با بهره گیری از نیروی انسانی پر انگیزه و متخصص می‌تواند به یکی از قطب‏های تولید داخلی، بویژه در زمینه محصولات کشاورزی تبدیل شده و ضریب امنیت غذایی کشور را افزایش دهد.

بر خود فرض می‌دانیم به پاس حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم شریف این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، علمای بزرگوار و پیروان تشیّع و اهل تسنن، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم به یاری خداوند بزرگ و با بهره‏ گیری مطلوب از ظرفیت‏ها و قابلیت‏های استان و تسریع در اجرای تصمیمات و برنامه ‏های مهم دولت در این سفر، گامی مؤثر برای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات برحق و به جای مردمان شایستۀ این خطه برداشته شود.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: