جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 تير 1395     
در مراسم تشییع پیکر شهید آتش نشان علی قانع؛
قالیباف:باید از هرگونه منفعت گرایی دوری کنیم

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران تاکید کرد: مکلف هستیم تا با همت و اخلاص بیشتر و نگاه مثبت رو به جلو حرکت کرده و از هرگونه نفاق، پراکندگی و منفعت گرایی دوری کنیم.

 

محمد باقر قالیباف صبح امروز طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهید آتش نشان علی قانع، شهدای شهرداری را چشم و چراغ مدیریت شهری دانست و ضمن تسلیت به خانواده شهید قانع عنوان داشت: آرزو دارم دو فرزند این شهید روزی بتوانند با رشادت پدر خود، با افتخار در این شهر زندگی کنند و پرچم شهدا را در دست داشته باشند. ما نیز هیچ وقت خانواده معظم آن ها را که چشم و چراغ کشور هستند، فراموش نکنیم.
وی بیان کرد: خداوند را شاکرم در مجموعه ای توفیق خدمت داریم که در حین خدمت رسانی به شهروندان، در زمانی که لازم باشد همکاران عزیز، ایثارگر و با اخلاص که از صداقت درونی و لیاقت بی نظیری برخوردار هستند، وظیفه خود را به منافع ترجیح می دهند و برای کمک به مردم و شهروندان اینگونه رشادت می کنند.

قالیباف تصریح کرد: امروز همکاران ما در همه صحنه ها خوب درخشیدند و شهید علی قانع ، شهید امید عباسی و بیش از 23 شهید آتش نشان در انجام ماموریت برای حفظ جان شهروندان، جان خود را از دست داده اند.
شهردار تهران افزود: این مجموعه در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی درخشید و شهدا و جانبازان عزیزی را تقدیم انقلاب، نظام و اسلام کرده است. همچنین روزی که انقلاب به دنبال دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استکبار است نیز در صحنه مدافعان حرم حضور پیدا کرده و افتخار شهید دادن در این عرصه هم نصیب ما می شود.

قالیباف تاکید کرد: اگر امروز در کشتی متلاطم خاورمیانه این امنیت، ثبات و آرامش را در کشور خود می بینیم، این موضوع اتفاقی نیست بلکه به برکت رشادت ها و خون پاک شهدا و جانبازانی که در این عرصه برای مردم قدم بر می دارند، ما نیز امروز در سایه این امنیت زندگی می کنیم.
وی خواست شهدا را توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا جان خود را تقدیم کردند تا فرصتی برای کار و تلاش برای ما فراهم کنند تا ما نیز بتوانیم خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم. از این رو ما مکلف هستیم تا با همت و اخلاص بیشتر و نگاه مثبت رو به جلو حرکت کرده و از هرگونه نفاق، پراکندگی و منفعت گرایی دوری کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: