جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 شهريور 1393     
بیمه طلایی، معضل طلایی فرهنگیان

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه طلایی فرهنگیان به معضلی طلایی تبدیل شده است چراکه در این خصوص هیچ خدمات موثری به فرهنگیان ارائه نمی‌شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، محسن بیگلری در گردهمایی مدیران مدارس استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بحث گزینش معلمان هنوز هم در کردستان جای گلایه دارد و در این مورد معلمان استان با مشکلاتی مواجه هستند.

 

وی به وضعیت معیشت نامناسب معلمان اشاره و افزود: در این مورد نیز انتظارات برآورده نشده است.

 

بیگلری اتخاذ نرخ ثابتی برای سرانه دانش آموزان سراسر کشور را منطقی ندانست و اعلام کرد: این سرانه در مناطق محروم کشور جوابگو نیست.

 

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین به فرسوده بودن بافت مدارس استان اشاره و ادامه داد: در بیشتر شهرهای استان مدارس کپری و در معرض تخریب وجود دارند.

 

وی بیان کرد: بالای 30 درصد مدارس کردستان در حال تخریب هستند که این مسئله نیازمند توجه جدی دولت است.

 

بیگلری با اشاره به اهمیت یک نوبته کردن مدارس، گفت: متاسفانه در استان کردستان زیرساخت های یک نوبته کردن مدارس وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس استان با کمبود شدید نیروهای خدماتی مواجه هستند، افزود:‌ حل مشکلات حق التدریسی های استان را که متاسفانه تعداد زیادی نیز هستند از دولت خواستاریم.

 

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین بالا بودن حجم کتاب های درسی و متناسب نبودن رشته‌های دانشگاهی با بازار کار را از دیگر چالش های نظام آموزشی کشور عنوان کرد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: در دوران انتخابات قول هایی به مردم کردستان داده شد که متاسفانه هنوز این قول ها عملی نشده است.

 

وی در پایان یادآور شد: اگر در حال حاضر دوباره انتخابات برگزار شود من دوباره به شخص آقای روحانی رای می دهم، اما از وزیر آموزش و پرورش می خواهم گلایه من را به ایشان برسانند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: