جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 تير 1395     
جاده های هند ایمن تر می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، گزارش شده که هند سالانه شاهد 5 هزار تصادف است که این امر نرخ مرگ و میر در این کشور را به حدود 150 هزار نفر می رساند.

 

نخست وزیر هند، Narendra Modi اعلام کرد که توسعه زیرساختی اولویت اصلی دولت است. وزیر جاده و حمل و نقل هند، Nitin Gadkari در تلاش برای تسهیل این امر از فرصت های سرمایه گذاری در هند برای سرمایه گذاران امریکایی خبر داده است.

وی پس از نشستی با وزیر حمل و نقل آمریکا، آنتونی فاکس اظهار داشت ایالات متحده پیشنهاد داده تا به طور کامل در تامین کمک های فنی برای پیاده سازی سیستم های مدیریت ترافیک هوشمند و توسعه ایمنی جاده های این کشور همکاری کند. لایحه ایمنی جاده ها در نشست فصلی پیش روی مجلس اعلام خواهد شد. Gadkari اظهار داشت نرخ بالای مرگ و میر و تصادفات جاده ای نتیجه مستقیم ازدحام در سیستم بزرگراه ملی است که 2 درصد از شبکه جاده ای کشور را شامل می شود اما 40 درصد از ترافیک کلی را در بر دارد.

گزارشات حاکی از آن است که این لایحه جدید سیستمی را پیشنهادی می دهد که شبیه به ایالات متحده است که در آن رانندگان در صورت ارتکاب تخلف رانندگی بیش از تعدادی معین، احتمال از دست دادن گواهینامه خود را دارند. مقامات آمریکایی علاوه بر حمل و نقل جاده ای، پیشنهاد همکاری در توسعه آب راه های داخلی هند را نیز داده اند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: